El TecnoCampus, adscrit a la UPF, estrena dues noves titulacions de grau
El centre, situat a Mataró, introdueix el nou grau en Nutrició Humana i Dietètica i la doble titulació de Turisme i Gestió de Lleure / Màrqueting i Comunitats Digitals
El TecnoCampus posarà en marxa el curs 2023-2024 dues noves propostes formatives. El nou grau en Nutrició Humana i Dietètica i la doble titulació de Turisme i Gestió del Lleure / Màrqueting i Comunitats Digitals completaran una àmplia oferta de titulacions ja existents en els àmbits de la tecnologia, l’empresa, l’audiovisual i la salut.
El nou grau en Nutrició Humana i Dietètica se suma en l’àmbit de la salut a les titulacions ja existents d’Infermeria, Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), Fisioteràpia i la doble titulació de Fisioteràpia / CAFE. Es tracta d’una titulació que ja té força recorregut en el mapa universitari català, amb una forta demanda de professionals que es preveu que anirà a l’alça els pròxims anys. Al TecnoCampus, la titulació es posa en marxa amb alguns trets distintius. El grau oferirà dos itineraris formatius per especialitzar-se: el de Nutrició Clínica i el de Nutrició Esportiva. Una altra particularitat del grau és que es cursarà en format semipresencial, de manera que farà possible compaginar estudis i activitats laboral. El grau integra disciplines com la genòmica nutricional, la fitoteràpia i l’ergonutrició, que busca l’augment del rendiment esportiu i la recuperació a través de suplements o aliments.
L’altra novetat s’inscriu en l’àmbit d’Empresa i permet fer una combinació de dues titulacions que ja es poden cursar actualment al TecnoCampus. Turisme i Gestió del Lleure, que ja s’ofereix com a doble titulació amb Administració d’Empreses, ara es podrà cursar com a doble grau en Turisme i Gestió del Lleure / Màrqueting i Comunitats Digitals. D’aquesta manera, els estudiants que triïn aquesta opció podran obtenir dos títols de grau en només cinc anys i especialitzar-se en màrqueting, un sector en enorme creixement que, aplicat a la indústria del turisme, es preveu que tindrà un gran efecte transformador.
El TecnoCampus, que està adscrit a la Universitat Pompeu Fabra, perfila d’aquesta manera una oferta de 19 graus i dobles graus amb un segell propi. Els nous estudis estan orientats al mercat, amb alts índex d’inserció laboral, amb un model d’aprenentatge innovador, creatiu, i amb un fort component d’Emprenedoria. El campus es podrà visitar dissabte 22 d’abril en la Jornada de Portes Obertes.