SOCIETAT
Societat02/11/2011

Vodafone no entén un mail en català i demana al client que el repeteixi en un dels idiomes "disponibles"

La companyia va demanar a un usuari que havia fet una consulta en català per correu electrònic que la reformulés en un dels seus "idiomes disponibles, com català, eusquera, gallec o anglès"

Ara
i Ara

BarcelonaMarc S. no va poder amagar la seva sorpresa en rebre com a resposta a un correu electrònic –escrit en català– a la companyia telefònica Vodafone, la petició de que reformulés la seva sol·licitud en un dels "idiomes disponibles", amb una llista en què està inclòs el català.

El passat dia 21, l'usuari va enviar via mail una reclamació per una tarifa que li havien cobrat dos cops. El mail estava escrit en català.

Quatre dies més tard, Vodafone va respondre la seva petició: en el correu electrònic, escrit en castellà, la companyia telefònica deia el següent: "En base a la seva consulta li informem que ens l'ha d'enviar en un dels nostres idiomes disponibles: català, basc, gallec, anglès, per donar-li una ràpida resposta".