Renfe ja té telèfons d'atenció al client gratuïts

La companyia substitueix els 902 per telèfons sense cost addicional per atendre les trucades d'incidències i operacions 'online', entre d'altres

Usuaris de Renfe afectats per l'avaria generalitzada reclamen la devolució de l'import del seu bitllet a l'estació de Sants / MANOLO GARCÍA
Ara
27/06/2017
1 min

BarcelonaLa companyia ferroviària Renfe ha substituït aquest dimarts totes les seves línies telefòniques 902 per introduir nous telèfons d'atenció al client sense cost addicional. Així es va acordar al mes de març.

El nou telèfon d'informació general, reserva, venda, canvis o anul·lacions és el 912.320 320. A més, s'incorporen nous telèfons per assistència de vendes i operacions a Renfe.com per als clients del programa de fidelització.

Aquest és el llistat complet dels nous números de Renfe:

Informació, reserva, venda, canvis i anul·lacions: 912 320 320

Ajuda venda i operacions 'online': 912 180 180

Servei Atendo: 912 140 505

Clients targeta +Renfe: 912 170 170

Grups, equipatges i postvenda: 914 871 187

Empreses, agències, Renfe Viatges, sales Executive: 911 361 136

Trens turístics: 912 555 912

Incidències i reclamacions: 900 878 333

Discapacitats visuals: 900 400 555

Informació d'Adif: 912 432 343

D'altra banda, Renfe gestionarà també el telèfon d'Informació d'Adif 902 43 23 43, que serà substituït pel número 912 432 343 de tarifació geogràfica.

El telèfon d’informació de Rodalies de Catalunya és l’actual 900 41 00 41.

stats