Renfe ja té telèfons d'atenció al client gratuïts
La companyia substitueix els 902 per telèfons sense cost addicional per atendre les trucades d'incidències i operacions 'online', entre d'altres
BarcelonaLa companyia ferroviària Renfe ha substituït aquest dimarts totes les seves línies telefòniques 902 per introduir nous telèfons d'atenció al client sense cost addicional. Així es va acordar al mes de març.
El nou telèfon d'informació general, reserva, venda, canvis o anul·lacions és el 912.320 320. A més, s'incorporen nous telèfons per assistència de vendes i operacions a Renfe.com per als clients del programa de fidelització.
Aquest és el llistat complet dels nous números de Renfe:
Informació, reserva, venda, canvis i anul·lacions: 912 320 320
Ajuda venda i operacions 'online': 912 180 180
Servei Atendo: 912 140 505
Clients targeta +Renfe: 912 170 170
Grups, equipatges i postvenda: 914 871 187
Empreses, agències, Renfe Viatges, sales Executive: 911 361 136
Trens turístics: 912 555 912
Incidències i reclamacions: 900 878 333
Discapacitats visuals: 900 400 555
Informació d'Adif: 912 432 343
D'altra banda, Renfe gestionarà també el telèfon d'Informació d'Adif 902 43 23 43, que serà substituït pel número 912 432 343 de tarifació geogràfica.
El telèfon d’informació de Rodalies de Catalunya és l’actual 900 41 00 41.