Port Aventura posarà la primera pedra de Ferrari Land el 7 de maig
La nova àrea del parc preveu obrir portes a finals del 2016
BarcelonaPort Aventura ja posa sobre el calendari la seva gran aposta de futur, Ferrari Land, una nova zona temàtica dedicada a la llegendària marca italiana. La primera pedra de la nova àrea es posarà el 7 de maig i es preveu que estigui enllestida a finals del 2016 o a començaments del 2017 a tot estirar. La construcció de Ferrari Land suposarà una inversió de més de 100 milions d’euros i per a la direcció del parc temàtic de la Costa Daurada representa “un nou al·licient”. “Incrementarem el nostre atractiu i l’ampliarem a nous públics”, afegia Luis Herault, nou director general de Port Aventura, en una trobada a Barcelona.
Pel que fa a l’altre gran complex que es projecta a la Costa Daurada, BCN World, des de Port Aventura continuen veient-lo amb bons ulls, malgrat el canvi d’escenari que suposa que Veremonte no fes efectiva l’opció de compra dels terrenys de CaixaBank i la Generalitat hagués de fer un pas endavant per liderar el projecte. “Creiem que tirarà endavant i per a nosaltres serà una bona notícia”, va dir el director general de Port Aventura, que creu que el complex d’oci i joc hauria de fer-se realitat “com més aviat millor”.
20a temporada
Port Aventura inaugurarà aquest dissabte la seva vintena temporada, durant la qual el parc celebrarà l’efemèride amb nous espectacles tematitzats per a l’ocasió. Com a principal novetat, el parc incorpora el seu primer hotel de 5 estrelles, la Mansión de Lucy. Una altra de les novetats serà l’espectacle Amaluna, del Cirque du Soleil, que es representarà durant els mesos de juliol i agost. Aquest any no s’estrena cap nova atracció.
5 anys més de Cirque du Soleil
Després de l’èxit de l’espectacle Kooza l’estiu passat, el parc temàtic i la companyia canadenca han firmat un acord que els vincula durant els pròxims 5 anys. En aquests 20 anys ha passat de ser només un parc temàtic amb 2.500 treballadors a afegir al seu negoci 5 hotels, un centre de convencions, camps de golf i un beach club, que donen feina a 3.000 persones de manera directa i 5.000 més de manera indirecta.
Objectiu: superar els 4 milions de visitants
Per a aquest any i els pròxims Port Aventura es marca com a objectiu consolidar i superar els 4 milions de visitants anuals, una xifra a la qual ja es van acostar l’any passat. En aquesta vintena temporada, però, el complex haurà d’afrontar la davallada de turistes russos que provocarà la devaluació del ruble. Aquest mercat va representar l’any passat un 10% de les visites, però ho intentaran compensar amb el mercat espanyol i el francès.