Mobilitat
Consum denuncia falta d'informació de Renfe als usuaris de la R2
1 min
![Usuaris de l'estació de Gavà esperant un dels tres trens que passa cada hora per la R2 Sud](https://static1.ara.cat/clip/37cd1a16-91d3-4981-a7dd-f918e8a550bb_16-9-aspect-ratio_default_0_x1332y466.jpg)
L’Agència Catalana del Consum denuncia "mancances" per part de Renfe pel que fa a la informació que facilita als usuaris sobre les incidències que afecten la R2 Sud. Consum ha explicat que falta informació general de les alteracions, els nous horaris i els transports alternatius.
Els inspectors també han trobat punts d'atenció al client tancats o la venda de bitllets per mitjà de màquines automàtiques per a trajectes suprimits. Uns incompliments, diuen, que podrien derivar en un expedient sancionador.
L'objectiu de les inspeccions, asseguren, és vetllar pel compliment de les relacions de consum i de les vies de reclamació administrativa. L'agència avança que els controls es mantindran fins que es resolgui la incidència.