La Diputació de Girona engega una campanya per promoure el consum vinculat al territori
A través de vídeos a les xarxes, vol conscienciar els consumidors a l'hora d'escollir els productes
GironaConjuntament amb productors, petits empresaris i el comerç dels sectors primari, secundari i terciari, la Diputació de Girona ha engegat la campanya Ajudem-nos, triem productes i serveis locals pensada per encarar la sortida del confinament. L’objectiu de la iniciativa, segons expliquen en un comunicat, és "ajudar-nos, entre tots, a canviar el model econòmic i de consum actual per una nova economia estretament vinculada al territori, que ens faci menys vulnerables i ens permeti sortir reforçats de la situació actual".
La campanya compta amb la participació dels cuiners Joan Roca i Pep Nogué i s’ha iniciat amb un seguit de vídeos a les xarxes socials que "mostren com cada persona té la força suficient per escollir i poder ajudar els altres". Aquests missatges aniran canviant a mesura que avancin les fases del desconfinament.
"Ajudem-nos els uns als altres triant productes i serveis d’aquí", ha encoratjat el president de la Diputació de Girona, Miquel Noguer, que també ha fet una crida a tots els sectors implicats a "sumar per ajudar-se entre ells i per transmetre aquest missatge". Fins ara ja s’han adherit a la campanya més de cinquanta productors, negocis d’hostaleria, comerços i empreses de Girona Excel·lent.