Societat24/01/2012

Costa Cruceros desmenteix que ofereixi descomptes per als passatgers del 'Costa Concordia'

La companyia nega en un comunicat que plantegi ofertes per als afectats del naufragi. Els passatgers preparen una acció conjunta per reclamar 160.000 dòlars per usuari, un total 513 milions de dòlars

Ara
i Ara

BarcelonaLa companyia Costa Cruceros ha negat aquest dimarts que hagi proposat ofertes per a futurs creuers a clients que viatjaven amb el Costa Concordia. En un comunicat, l'empresa del transatlàntic sinistrat ha atribuït la confusió generada sobre possibles ofertes de fins al 30% de descompte a les declaracions d'un passatger anglès. Costa Cruceros ha subratllat que, després de l'accident del 13 de gener, la prioritat de la companyia ha estat "propocionar la màxima assistència i consol possible a les persones involucrades" en el naufragi. L'empresa també s'ha mostrat "oberta al diàleg" amb passatgers i associacions de protecció del consumidor per "determinar la indemnització pels danys patits".

Durant la jornada d'aquest dimarts, s'havia apuntat la possibilitat que Costa Cruceros oferís un descompte del 30% als crueristes implicats en l'accident davant de l'illa de Giglio, una informació reproduïda pel diari britànic The Telegraph.

Cargando
No hay anuncios

Els passatgers del Costa Concordia estan estudiant la presentació de demandes. De fet, hi ha peticions judicials que apunten 160.000 dòlars per passatger. El 18 de gener, Costa Cruceros va fer públic a través del seu web que la companyia havia estat en contacte amb els clients perquè puguessin rebessin "un reemborsament pel creuer i totes les altres despeses materials relacionades amb aquest".