Cosmocaixa patrocina l'estació d'Avinguda Tibidabo de Ferrocarrils
El nom del museu apareix tant al nom de la parada com a diferents punts del mobiliari
BarcelonaFerrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) avança en la seva estratègia de posar patrocinadors a determinades estacions. La primera va ser l'estació de Provença, que es va personalitzar amb la Pedrera. I ara, per sorpresa de molts usuaris, la parada d'Avinguda Tibidabo ha aparegut totalment dedicada a Cosmocaixa. Fins i tot el nom, que passa a ser CosmoCaixa - Av. Tibidabo.
L'arribada de la publicitat al transport públic català també s'havia anunciat al metro, però en aquest cas encara no s'ha concretat ni on ni com. Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona asseguren, en aquest sentit, que hi ha hagut "molts contactes", però que encara no hi ha res tancat perquè són processos negociadors "complexos". FGC, en canvi, té previst fer una roda de premsa aquest divendres per anunciar el nou pas en la seva estratègia de patrocini. Els treballs necessaris per a la customització de la parada han fet que siguin els usuaris els que alertin abans que la companyia d'aquest canvi en la nomenclatura.
Quan el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, va explicar, ara fa un any, la voluntat d'incorporar patrocinadors va assegurar que el Govern posaria com a condició que les estacions mantinguessin la seva nomenclatura habitual al costat de la denominació comercial. De moment, 'Avinguda Tibidabo' ja apareix al cartell darrere de 'Cosmocaixa'.