casament reial

Tranquil·les, encara queda un príncep solter!

Els comerciants anglesos aprofiten la bogeria desencadenada pel casament del príncep Guillem d'Anglaterra i treuen a la venda souvenirs amb missatges per riure-se'n

Sotagot pel casament Guillem-Kate
Redacció
28/04/2011
2 min

BarcelonaLondres està de festa. Demà es casen el príncep Guillem i la seva promesa Kate Middleton i el dia ha sigut declarat com a festiu nacional. La ciutat es prepara per acollir, a més de la celebració a Buckingham Palace, unes 2.000 festes populars.

Com era d'esperar, l'enllaç també deixa espai per al negoci i la venda de souvenirs ha augmentat fins a un 40% en alguns establiments. Des dels típics plats de porcellana amb la cara dels prínceps, fins a fundes de mòbil o preservatius, la quantitat d'articles que es poden trobar sobre el que es pronostica com “el casament del s. XXI” sobrepassa els límits de la imaginació.

Però no tots els comerciants es prenen l'enllaç reial com una qüestió estrictament seriosa i alguns han aprofitat per riure's de la bogeria desencadenada per bona part dels ciutadans britànics. Entre les tasses, els plats, les caretes i els pósters amb la cara dels promesos, es poden trobar preservatius commemoratius de l'enllaç o originals sotagots amb eslògans com Don't panic there is still one prince left (Que no sorgeixi el pànic, encara queda un príncep solter), Calm down, you can still marry Harry (Calma't, encara et pots casar amb en Harry) o Keep calm, it's only a wedding (Calma't, només és un casament).

El màrqueting a l'entorn de l'enllaç reial sobrepassa les botigues de souvenirs. Alguns dels articles citats es poden trobar a botigues online com Amazon i els a molts supermercats es venen caixes de galetes amb la fotografia de l'anunci del compromís reial, que va tenir lloc el 16 de novembre passat. Transport for London, a més, ha llançat una edició especial de 750.000 targetes de transport públic per commemorar l'enllaç.

stats