A la venda els primers bitllets de la Grossa de Cap d'Any 2015
Loteria de Catalunya distribuirà inicialment 20.000 números menys que l'any passat
BarcelonaEls bitllets de la Grossa de Cap d'Any han començat a distribuir-se a partir d'aquest dijous, ha informat Loteria de Catalunya en un comunicat. Així doncs, els interessats ja poden adquirir les participacions pel sorteig que se celebrarà el 31 de desembre del 2015, en la tercera edició d'una rifa ideada per la Generalitat.
Entre les novetats d'enguany destaca que, d'entrada, es posaran a la venda 20.000 números menys que l'any passat, és a dir, només del 00000 fins al 79.999. D'aquesta manera hi haurà un 20% més de possibilitats d'aconseguir un premi que amb el sorteig de la grossa de Nadal que organitza l'Estat, ha subratllat l'organització. De fet, així també hi ha més possibilitats que el premi no quedi desert perquè ningú hagi comprat el bitllet, tal com va passar l'any passat.
El bitllets de la Grossa ja es poden adquirir als 2.200 punts de venda distribuïts per tot el territori que comercialitzen els productes de Loteria de Catalunya. Com l'any passat, també podran comprar-se en les botigues d'algunes de les principals marques de distribució -Bon Preu, Caprabo, Condis, Carrefour, El Corte Inglés i Repsol- i en els establiments que aporten les associacions i fundacions del sector del comerç de Catalunya.
Un altre de les novetats serà també la incorporació de la imatge de la capgrossa per millorar la visibilitat dels bitllets, que surten a la venda amb una tirada total de 40 milions d'euros. Cada número compta amb 100 bitllets de 5 euros, i per això l'import disponible d'un mateix número serà de 500 euros.
Per millorar-ne també les vendes, Loteria de Catalunya s'ha ofert a dissenyar i imprimir sense cap cost les participacions de les entitats que ho desitgin. Les associacions interessades poden informar-se al web de la Grossa, on també poden consultar-se els punts de venda. La compra de butlletes a través d'Internet està previst que s'iniciï a mitjan juliol.
Campanya d'estiu
Amb l'inici de la comercialització també està previst l'inici d'una campanya publicitària estiuenca, amb el lema 'No deixis per a demà el que puguis fer avui', un missatge que conviurà en els diferents suports amb la frase 'Aquest estiu, fes-la Grossa'. La capgrossa, com a icona principal del sorteig, visitarà poblacions d'arreu de Catalunya. Per que fa als premis, el format serà el mateix que l'any anterior, amb cinc grans gratificacions.