Barcelona amplia el servei 010 per a incidències a Twitter
Trias ha fet públic el nou servei a través del seu compte personal
BarcelonaL'Ajuntament de Barcelona, a través d'aquest tuit en el compte personal de l'alcalde, Xavier Trias, ha publicitat aquest matí l'ampliació del servei 010 en l'apartat d'incidències i queixes particulars sobre la via pública a través del seu compte de Twitter @barcelona_010 . Al marge dels episodis d'emergències, el servei recollirà les comunicacions dels ciutadans sobre desperfectes o afectacions, i cada consulta rebrà un número identificatiu perquè tant l'administració com el ciutadà en pugui fer el seguiment fins a la seva resolució.
Els primers ciutadans a seguir la crida de l'alcalde han comunicat, per exemple, que "el túnel de la ronda del mig al seu pas per sota de la Diagonal a les 8 del matí no tenia l'enllumenat encès" o que "el parquímetre de Valls i Taberner amb Monterols s'empassa euros i no marca res". Els responsables municipals del servei han enviat el text següent: "Hem pres nota [i un codi] i l'hem remesa al dep. corresponent. Pots consultar-ne l'estat".
En altres casos, com el d'un ciutadà que explicava que "el semàfor Lepant / Gran Via està molt poc temps en verd i (gairebé) sempre hi ha retencions" o el d'una ciutadana que es queixava que "cada dilluns de matinada serveis de neteja amb mànegues a pressió reguen les voreres i les porteries al carrer Benet Mateu", els operadors han demanat més informació a l'usuari.