SOCIETAT
Societat30/05/2012

Aena lamenta les molèsties ocasionades als usuaris per la vaga de neteja a l'aeroport del Prat i se'n desmarca

El gestor aeroportuari recorda en un comunicat que el conflicte és entre una empresa subministradora i els seus treballadors

Acn
i Acn

BarcelonaAena ha traslladat en un comunicat dirigit a l'opinió pública la seva disculpa pels perjudicis que està provocant a passatgers i usuaris de l'aeroport del Prat l'actitud dels treballadors de l'empresa Ingesan-Mantres, concessionària del servei de neteja, que els dos darrers dies estan duent a terme una vaga a les instal·lacions aeroportuàries.

Ha reiterat que és aliena a aquest conflicte originat pels desacords entre els treballadors i l'empresa concessionària del servei de neteja de la T1 i aposta perquè es resolgui. En aquest sentit, recorda que ha realitzat tots els esforços necessaris perquè aquesta situació es redirigeixi de la manera més satisfactòria per a ambdues parts.

Cargando
No hay anuncios

Aena, a més, ha deplorat els desperfectes que s'estan produint, que no només, diu, originen un problema sanitari, sinó un deteriorament d'algunes de les instal·lacions de l'aeroport, com vestuaris, serveis o escales mecàniques. Finalment, en aquest sentit, assegura que es reserva la possibilitat de dur a terme les accions judicials que es puguin derivar pels desperfectes ocasionats.