Un mort en un xoc frontal entre dos camions a la N-340 a l'Ametlla de Mar
L'altre conductor ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l'Hospital Sant Joan de Reus
L'Atmella de MarUna persona ha mort i una altra ha quedat ferida menys greu aquest dijous a la matinada en un accident de trànsit entre dos camions a la N-340 a l'Ametlla de Mar.
L'avís del sinistre s'ha rebut a les 3.30 hores al punt quilomètric 1.118, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Els dos camions han xocat frontalment i ha mort un dels conductors. L'altre xofer ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus.
En el sinistre hi han treballat nou dotacions dels Mossos d'Esquadra, tres vehicles dels Bombers de la Generalitat que han hagut d'excarcerar els conductors i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
La N-340 ha estat tallada durant dues hores i després s'ha donat pas alternatiu als vehicles dels dos sentits de la marxa.