Eleccions al Parlament

'Yes a la Jess, millor que Illa i Aragonès': el 'reggaeton' de final de campanya dels comuns

El partit impulsa un nou vídeo musical jugant amb el nom de la candidata

Barcelona"Yes a la Jess, no puc esperar més. Yes a la Jess, millor que Illa i Aragonès". Van començar amb el rap dels comuns i han acabat amb un reggaeton per demanar, ara ja sí, el vot per a Jéssica Albiach per davant de Salvador Illa i Pere Aragonès, els dos partits amb qui es juguen principalment la bossa d'indecisos. Albiach torna a aparèixer ballant i aixecant el puny per presentar la seva cara més "combativa", com s'encarrega de dir la lletra que interpreten Caderas Crew i Ruslana, els mateixos que van crear el reggaeton d'Ada Colau el 2019, Ada is in da house.

Inscriu-te a la newsletter La setmana horribilis de Pedro SánchezUna mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

"Ni joies ni Ferrari, ni debat identitari", diu la lletra mentre apareix la candidata de JxCat, Laura Borràs, en un Ferrari vermell. "Canta, balla, estira la manta, la Jess no s'espanta", continua el reggaeton dels comuns, que descriu Albiach com a "periodista, divertida, pèl-roja i atrevida que pot canviar la teva vida". Albiach comparteix protagonisme amb la número tres per Barcelona, Jéssica González, que també hi apareix ballant.

Cargando
No hay anuncios

Últim dia de campanya i els comuns llancen dues iniciatives per atraure els indecisos d'esquerres que encara dubten. A banda del vídeo, el partit també ha llançat cartells en què torna a jugar amb el nom de la candidata: "Jess we can", emulant l'eslògan de la campanya de Barack Obama de l'any 2008.

Cargando
No hay anuncios

No és la primera vegada en aquesta campanya que el partit s'emmiralla en els demòcrates d'Estats Units. Des que va començar oficialment la cursa electoral, els comuns han llançat una campanya telefònica en què membres de la candidatura, com la mateixa Albiach, trucaven casa per casa per demanar el vot. Una iniciativa que van posar en marxa Berni Sanders i Elizabeth Warren a les primàries demòcrates dels Estats Units per intentar mobilitzar l'electorat.