El govern espanyol redueix un 38 per cent la partida en campanyes de publicitat institucional i comercial
Es posaran en marxa 61 campanyes, 47 menys que l'any 2011
MadridLa vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Saénz de Satamaría, ha anunciat aquest divendres que es destinarà enguany un 38 per cent menys a la publicitat institucional i comercial. En total, es posaran en marxa 61 campanyes, 47 menys que l'any 2011. Saénz de Santamaría ha dit que es tracta d'un pla que "assumeix els principis d'austeritat i de racionalitat, però també d'informació i de transparència".
La vicepresidenta del govern espanyol ha afegit que 41 de les 61 campanyes previstes afectaran els ministeris d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, Educació, Cultura i Esports i Sanitat, Serveis Socials i Igualtat. Únicament en comunicació institucional, ha dit Saénz de Santamaría, "es reduirà un 56 per cent respecte de la partida prevista per a l'any 2012". Aquesta xifra representa una inversió de 35,5 milions d'euros, 45 menys del previst inicialment en matèria de publicitat institucional.