POLÍTICA
Política04/05/2012

El govern espanyol redueix un 38 per cent la partida en campanyes de publicitat institucional i comercial

Es posaran en marxa 61 campanyes, 47 menys que l'any 2011

Ara
i Ara

MadridLa vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Saénz de Satamaría, ha anunciat aquest divendres que es destinarà enguany un 38 per cent menys a la publicitat institucional i comercial. En total, es posaran en marxa 61 campanyes, 47 menys que l'any 2011. Saénz de Santamaría ha dit que es tracta d'un pla que "assumeix els principis d'austeritat i de racionalitat, però també d'informació i de transparència".

Inscriu-te a la newsletter El pacte entre Mazón i Feijóo per no enfonsar el PPUna mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

La vicepresidenta del govern espanyol ha afegit que 41 de les 61 campanyes previstes afectaran els ministeris d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, Educació, Cultura i Esports i Sanitat, Serveis Socials i Igualtat. Únicament en comunicació institucional, ha dit Saénz de Santamaría, "es reduirà un 56 per cent respecte de la partida prevista per a l'any 2012". Aquesta xifra representa una inversió de 35,5 milions d'euros, 45 menys del previst inicialment en matèria de publicitat institucional.