Marxandatge

El PSOE intenta fer l'agost venent samarretes i pins de "Perro Sanxe"

Llança nous productes de marxandatge donant la volta a l'insult que la dreta li ha dedicat al president espanyol

ARA
i ARA

BarcelonaEl PSOE ha engegat una sorprenent campanya de marxandatge, amb nous productes a la botiga web del partit com pins i samarretes de "Perro Sanxe". "Per petició popular, aquí ho teniu", deia dijous al vespre a través de les xarxes el cap de comunicació del partit, Ion Antolín.

Cargando
No hay anuncios

Durant la campanya, els socialistes ja havien aconseguit tombar les connotacions negatives del "Perro Sanxe" amb què sectors de la dreta intentaven insultar el president del govern espanyol. Ara aquest malnom és una de les marques del PSOE i fins i tot es pot comprar a la seva botiga online. Qui vulgui adquirir les xapes, les samarretes o els adhesius haurà de tenir paciència, perquè la web està saturada. "Hi ha moltíssimes comandes i se sobrecarrega", afegeix Antolín.

Des del partit argumenten que van veure que l'expressió "Perro Sanxe" es feia sevir entre molts joves com "una cosa natural, no pejorativa, i fins i tot com un apel·latiu afectuós". En aquest sentit, per donar la volta a aquest malnom, la formació recorda que Sánchez ja va fer un tuit amb una foto amb les seves gosses i el compte oficial del PSOE a xarxes va utilitzar el mem de "Perro Sanxe" per commemorar el dia internacional del gos. Llavors es van encarregar 800 xapes amb els lemes "Perro Sanxe" i "Perra Sanxe" per repartir en l'últim míting a Getafe, que "van volar", i amb l'èxit de les dues piulades es van rellançar les imatges de les xapes. "La demanda al pujar a la web el material és tan gran que fa dos dies que està saturada i s'ha hagut de reforçar perquè suporti tot el trànsit de comandes".

Cargando
No hay anuncios

La venda dels productes, en tot cas, no farà rics els socialistes, que asseguren que els venen "gairebé a preu de cost". La samarreta val 4,99 euros, les xapes es venen per dos euros i els adhesius valen un euro. Aquestes estratègies de marxandatge són força habituals, ja que tots els partits en tenen, i alguns fins i tot en comercialitzen en botigues online, com l'aposta per vendre mitjons que ha tingut el PSOE, els torrons de la CUP o un vi amb la cara d'Aznar.