El PP presentarà una mena de 'Tinder' per a afiliats i un nou himne a la convenció del cap de setmana
El partit estrenarà una xarxa social pròpia en un conclave que veurà reaparèixer Santamaría
MadridEl PP inaugura aquest divendres la seva convenció nacional, en què persegueix el rearmament ideològic i que inclourà també un seguit de novetats des del punt de vista pràctic, com ara la renovació del logotip o una nova versió de l'himne, que persegueixen el rejoveniment de la formació després de l'arribada de Pablo Casado a la presidència.
La nova direcció popular ha prioritzat des del començament la introducció en profunditat de les noves tecnologies al partit, i també la modificació de la comunicació amb les bases, amb incidents poc afortunats com el retuit d'un acudit que insinuava demanar la mort de Pedro Sánchez, o l'aparició del secretari general, Teodoro García Egea, amb un dron durant un míting.
En aquesta convenció, a més, el partit presentarà una xarxa social pròpia, que servirà perquè els afiliats puguin trobar-se virtualment amb altres militants dels seus territoris, en una mena de Tinder popular. Serà l'adaptació d'una aplicació ja existent que va destinada a crear debat dins dels partit, creada pel veneçolà Ricardo de la Blanca, que serveix també per contactar amb els líders del partit, compartir iniciatives i portar un control del que passa en els cercles del partit.
Pel que fa al contingut, de forma prèvia a la convenció, Casado ha enviat una carta als afiliats en què reivindica la moderació, tot i el pacte que acaba de tancar amb Vox a Andalusia. A la trobada hi assistiran Mariano Rajoy, divendres, acompanyat per Soraya Sáenz de Santamaría, i José María Aznar, dissabte.