ELECCIONS MUNICIPALS 2011
Política27/04/2011

Portabella assegura que la Feria de Abril "està al marge de la llei"

A més, l'alcaldable d'ERC per Barcelona proposa que el tramvia arribi fins a l'estació de Sants perquè així connecti amb "un centre de distribució de transport públic"

Redacció
i Redacció

BarcelonaEl candidat a l'alcaldia de Barcelona d'ERC, Jordi Portabella, ha denunciat que "en termes econòmics la Feria de Abril està al marge de la llei" perquè es basa "en unes subvencions que ningú més té i en unes arbitrarietats que a ningú més se li toleren". L'alcaldable, referint-se al president de la FECAC, Francisco García Prieto, ha denunciat que "no es tracta només de la subvenció directa" sinó que també de "l'incompliment dels pactes de les xifres de les subvencions, o que se li cedeixi el sòl gratis perquè després el cobri i el distribueixi sense cap mena de concurs públic." Segons Portabella, aquests fets suposen "un sistema de recaptació poc habitual i totalment denunciable".

Inscriu-te a la newsletter L'extrema dreta ja té nou laboratori: la tragèdia de ValènciaUna mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Així, el el republicà ha etzibat a Prieto que "se li cedeix el sòl gratuïtament i ell el cobra, que disposa les casetes arbitràriament, i que el pàrquing també se li proporciona gratis i ell també n'obliga el pagament". Per tot això, Portabella ha afirmat que "en termes econòmics la Feria està al marge de la llei perquè rep subvencions privilegiades i se li cedeix l'espai i alguns serveis gratuïtament mentre que el seu organitzador cobra després per aquests serveis".

Cargando
No hay anuncios

Tramvia fins a l'estació de Sants

Portabella, a més, ha proposat que el tramvia arribi fins a l'estació de Sants baixant des de la Diagonal pel carrer Numància o l' Avinguda Tarradellas. L'alcaldable ha deixat de banda la possibilitat d'ajuntar els dos ramals del tramvia perquè el considera "un debat equívoc" i descarta que "es pugui fer a través de la Diagonal". Pel republicà l'important és que el Trambaix connecti "amb algun gran centre de distribució de transport públic i això vol dir apostar per la intermodalitat i la connexió amb la resta de transports".