Barcelona"El algodón no engaña", deia l'eslògan d'una coneguda marca per enaltir el poder de neteja del seu producte. Una frase simple, curta i que condensava els atributs pels quals volien ser coneguts. Els eslògans també són molt importants en política i busquen el mateix: lloar les característiques dels teus o menystenir les dels altres. I així ho fa el PP, que mira d'esquivar la rima fàcil del cognom de Carlos Mazón (dimisión, en la seva versió més respectuosa), mirant de trobar un eslògan que funcioni en la croada que ha iniciat contra la ministra Teresa Ribera. "La ministra de la DANA" han començat a fer córrer fins i tot en comunicacions oficials del partit.
Si fa fortuna, hauran aconseguit presentar Ribera com la màxima responsable del deficient dispositiu que es va preparar per rebre la gota freda a València. El problema és que el responsable del dispositiu era Mazón. 'El president del Ventorro', podria replicar algú per recordar les més de tres hores que es va passar dinant en aquest restaurant mentre la situació es descontrolava. Al final, com deia aquella marca de neteja, el algodón no engaña.