Ponsatí prova sort en la captura de l’abstencionista
Amb una campanya "digital i quirúrgica" Alhora busca donar la sorpresa el 12-M
BarcelonaEl nou partit de l’exdiputada Clara Ponsatí i el filòsof Jordi Graupera ha presentat aquest vespre el seu cartell i el lema de campanya, “Un canvi radical”, a les portes de l’Hospital de Sant Pau, al barri del Guinardó de Barcelona. L'acte arriba després de la seva posada de llarg del dia de Sant Jordi al Teatre Borràs, on es van presentar com a alternativa als “lideratges caducats” del 2017, amb un discurs clarament independentista i amb la idea força del “bon govern”. La llengua és un dels principals pilars de la seva proposta, que passa per establir una doble xarxa d’ensenyament, amb centres 100% en català i centres que combinin llengües.
La seva campanya, plena de retrets de l’exconsellera al govern de l’1 d’Octubre, del qual va formar part, i concretament a Puigdemont, amb qui comparteix escó al Parlament Europeu, busca l’abstencionista independentista. Alhora planteja una campanya “molt digital i quirúrgica”. Els sondejos publicats fins ara fan poc cas a aquesta formació, és a dir, no hi apareix com a opció, a excepció d’un, que la deixa fora de l’hemicicle.