Societat29/01/2021

La campanya 'Emporta't l'Alta Ribagorça a casa' ja aplega 150 establiments

Pretén incentivar el consum a la comarca i forma part del Pla de reactivació socioeconòmica

ARA PIRINEUS

El Pont de SuertLa campanya "Emporta't l'Alta Ribagorça a casa", iniciada a finals d'any per tal de reactivar i donar suport al sector empresarial de la comarca, ha aconseguit la implicació de gran part dels establiments, amb un total de 150 adhesions. Tal com han explicat des del Consell Comarcal de l'Alta Ribagorça, inicialment s'hi van sumar els establiments de bars i restaurants, que van obsequiar els seus clients amb un calendari, editat amb imatges de la comarca, i des de fa dues setmanes, s'hi han sumat també els comerços.

"Davant de les noves mesures establertes passades les festes nadalenques, vam creure convenient fer un canvi de plantejament de la campanya de manera que es facilités l´obtenció del calendari, fent-la extensiva als comerços i serveis, i donant els calendaris als clients d´una manera més directa. L'objectiu és que cada llar pugui tenir un calendari "Emporta't l'Alta Ribagorça a casa", explica la presidenta del Consell Comarcal, Maria José Erta.

Cargando
No hay anuncios

Per tal d'aconseguir els calendaris, cal haver consumit o realitzat compres que varien entre els 25 i els 60 euros depenent del comerç. Tot i que s'han establert aquests dos paràmetres, els establiments també poden premiar la fidelitat dels seus clients.

La campanya forma part d'una de les accions promogudes pel Pla de reactivació socioeconòmica amb l'objectiu d'incentivar i promoure el consum en el sector serveis, ja que és una de les activitats econòmiques més importants i suposa el 70% del total de l'economia. Al mateix temps, des del Consell assegueren que així "es vol fer valdre el territori i els seus atractius identitaris tant paisatgístics com de patrimoni material i immaterial".