Cinc motius per visitar La Roca Village aquest estiu
Una selecció única de més de 150 boutiques, una gastronomia d’allò més interessant o una mostra d'art urbà que apleguen els seus espais, entre les raons que fan la destinació de compres un imprescindible de l’estiu
Des de fa 25 anys, totes les tendències de la temporada quant a moda i estils de vida s’apleguen en un únic lloc: La Roca Village. El paradís del shopping esdevé estació rere estació el millor aparador d’allò que triomfa a nivell mundial de mans de les més de 150 boutiques nacionals i internacionals que se succeeixen als bulevards i places que alberga el Village, els quals ofereixen descomptes de fins al 60% sobre el preu original i fins i tot més.
Un espectacle per als ulls dels visitants que no només té lloc a les botigues, sinó també, si eleven la mirada, a l’arquitectura, d’inspiració mediterrània, i que atrau als amants de la moda no només per la seva acurada selecció de marques, sinó també d’establiments de restauració oberts de deu del mati a deu de la nit, per les iniciatives relacionades amb l’art, el talent local i la creativitat que acull periòdicament, per les noves boutiques que inaugura cada any o per serveis exclusius com el de Personal Shopper, a disposició de tothom que desitgi una experiencia de moda més personalitzada. Tot plegat fa de la visita a La Roca Village una experiència única que et resumim en cinc punts claus.
A tan sols 40 minuts de Barcelona i amb la Costa Brava i El Maresme a tocar. Aquestes són les coordenades de La Roca Village, un indret per gaudir d’una jornada de shopping única rodejada d’elements clau d’un estil de vida mediterrani. Més de 150 boutiques que se succeeixen a l’aire lliure per a delit del visitant. Una acurada arquitectura d’inspiració mediterrània amb espais amplis i plens de vegetació que faran el recorregut molt més plàcid. Un escenari que farà de la teva recerca de roba de carrer, esportiva, interior, de bany o de festa per a home, dona i nens; joies, ulleres, maletes o bosses; parament per a la llar i articles de papereria o de bellesa, entre altres, una experiència molt agradable.
No se’ns acudeix millor pla que fer un mos en un dels restaurants que La Roca Village posa a l’abast del visitant. Fer una pausa abans, durant o després de la teva sessió de compres per gaudir de la gastronomia del village és més que recomanable, sobretot ara a l’estiu, quan la calor no dona treva. L’oferta gastronòmica es basa en una dotzena de propostes d’allò més variades, entre cuina catalana, asiàtica, italiana, flexiteriana, tapes i sandvitxos, amanides i gelats que no deixaran ningú indiferent, com tampoc ho faran les terrasses amb vistes que conviden a fer un alto al camí i a les quals podràs estar-t’hi fins les 22h.
Per celebrar el seu 25è aniversari, La Roca Village i l’artista internacional d’street art TVBOY s’han unit a través d’Streets of Love, una exposició de més de 30 grafits que hi ha repartits en diversos espais del conjunt, la qual reivindica els valors que comparteixen l’artista i The Bicester Collection, segell al qual pertany La Roca Village. Així, les pintures evoquen valors com la diversitat, l’amor, l’esperança, la igualtat i l’apoderament femení, amb missatges com Love, Respect o The Future is Female. Creacions murals que acompanyen el visitant al llarg de la seva estada i que s’hi podran veure fins a principis d’octubre i el millor exemple, tanmateix, del compromís amb l’art, al talent i a la creativitat que impulsa el recinte d’ençà la seva inauguració.
Enguany, La Roca Village ha donat la benvinguda a quatre noves botigues. La primera, Claudie Pierlot, és una marca d’origen francès que interpreta la silueta parisenca des del 1984 i, ara, i du aquesta essència chic fins al village. Una proposta desinhibida, natural i espontània com el seu fundador, Claudie Pierlot, amb un catàleg de peces juvenils, atemporals i ecològiques. PDPAOLA, la firma espanyola de joieria sostenible, ha estat la segona en pujar a bord de La Roca Village aquest any. Fundada el 2015 a Barcelona pel germans Paola i Humbert Sasplugas, l’establiment de La Roca Village també és fidel a l’essència d’una elegància sense esforç amb materials d’alta qualitat com la plata de llei, l’or massís de 18K, les pedres semiprecioses, diamants i circonites.
Entre les novetats que incorpora el recinte també trobem la pop-up Off-WhiteTM, la marca de moda urbana fundada per Virgil Abloh i que ha volgut definir la zona gris existent entre el blanc i el negre com a color. Col·leccions estacionals de roba d’home i dona, objectes i mobles que beuen de l’artesania italiana -no en va, la seva seu es troba a Milà- i que pretenen unificar la forma com es du la roba i l’expressió artística de l’alta costura. La darrera en incorporar-se, fa tan sols uns dies, ha estat Nude Project, una firma d’streetwear viral entre la Generació Z que es caracteritza pels seus dissenys i missatges provocadors en peces que combinen minimalisme, comoditat i elegància.
La Roca Village compta tanmateix amb un equip vitual d’assessors d’imatge a l’abast de tots aquells que vulguin omplir el seu armari amb les millors tendències o trobar el regal perfecte per a un ésser estimat. El funcionament és ben senzill, ja que, després d'una breu consulta, el Personal Shopper assignat organitzarà una visita personalitzada tenint en compte els gustos i preferències de cadascú. El resultat és una experiència de compra exclusiva i a mida de les necessitats de cada persona.