À Punt torna a retrocedir i cau fins al 3% d'audiència
La televisió valenciana recula quatre dècimes i gairebé perd l'impuls aconseguit al setembre
ValènciaL'audiència d'À Punt va caure a l'octubre quatre dècimes i fa retrocedir la cadena fins al 3%, segons dades fetes públiques per la consultora Barlovento. La cadena s'acosta a les xifres del juliol i l'agost, quan va registrar una quota del 2,8%, i gairebé perd el repunt de sis dècimes aconseguit al setembre.
Un cop més, À Punt encara queda molt lluny del conjunt de televisions autonòmiques de l'Estat, que han obtingut una quota de pantalla mitjana a l'octubre del 8,4% (-0,3). També de l'audiència de les cadenes territorials menys seguides, com IB3, amb una quota del 4,2% (-0,4); 7 TV (televisió pública de la Regió de Múrcia), amb un 4,6% (0,0%); i Telemadrid, amb un 4,9% (+0,3).
Encara a més distància es mantenen les cadenes públiques més vistes, com Canal Sur, amb un 8,1% (-0,1); ETB, amb un 9,0% (-0,6); TVG, amb un 9,5% (+0,4); Aragón TV, amb un 10,8% (+0,5); la televisió de les Illes Canàries -impulsada amb la cobertura de l'erupció del volcà Cumbre Vieja-, amb un índex del 13,1% (-1,8); i TV3, amb un 13,2% (-1,1). També molt lluny queda Antena 3, que va ser el canal líder al País Valencià aquest octubre amb una audiència del 14,7%.