À Punt atura el creixement i cau dues dècimes al gener
L'audiència del canal retrocedeix fins al 3,6%
ValènciaÀ Punt va tancar el gener amb una reducció de 0,2 punts i va registrar una quota de pantalla del 3,6%, segons dades facilitades a l'ARA per la cadena. Això suposa una frenada al creixement registrat pel canal de manera contínua des del març de l'any passat, amb l'únic parèntesi de l'estiu. De fet, la televisió pública va acabar el 2020 amb un índex del 3,8%, el màxim històric.
La cadena valenciana, que aquest mes de febrer no ha emès cap comunicat per informar de l'evolució dels seus programes, cosa que es repeteix quan les dades mensuals no són favorables, encara queda lluny del conjunt de televisions autonòmiques de l’Estat que al gener, i segons ha fet públic la consultora Barlovento, van aconseguir una audiència mitjana del 9,0%, 0,4 punts més que al desembre.
La televisió valenciana, amb una trajectòria de dos anys i mig, ja s’acosta als índexs de canals com IB3, amb una quota al gener del 4,6% (+0,4), i La 7 TV (televisió pública de la Regió de Múrcia), amb un 5,0% (+0,9).
Molt més lluny queden cadenes com Canal Sur amb un 9,1 (+1,1), TVG amb un 10,5 (-1,0), Aragón TV amb un 10,9 (+0,4), ETB amb un 11,2% (+1,1) i TV3 amb un 14,5% (-0,1). També queda a gran distància Antena 3, que va ser el canal líder al País Valencià aquest gener amb una quota del 14,6%.