Llegim a l’ARA que la samarreta que suaran els i les futbolistes del Barça aquesta temporada portarà l’isotip de Spotify, sense el nom de l’empresa, mentre que la que està a la venda ara sí que el porta. A partir de la tardor es podrà comprar mateixa versió de la samarreta. "És un tema aliè al club, Spotify va decidir suprimir la paraula de l'empresa i mantenir el logo quan Nike ja havia fabricat les samarretes. I les noves estan en procés de fabricació", ha explicat a l'ARA una font oficial del club.
Em puc imaginar que a Spotify van fer diverses reunions per parlar de la samarreta. I les diverses reunions van donar lloc a diverses reunions i informes. En aquests informes s’hi va apuntar que volien el nom a la samarreta, en cos de lletra tal i color tal, diversos secretaris que n'havien pres nota van enviar els emails pertinents, i en diverses empreses de fabricació de samarretes, diversos patronistes van crear un prototip, i el van mostrar, per videoconferència, a tots els interessats, entre els quals, el Barça, i tothom va fer les esmenes que calien, i es va tornar a fer el prototip, i finalment es va iniciar el procés de fabricació, i, després, es van empaquetar les samarretes i es van enviar en vaixell a Barcelona.
Però vet aquí que, un cop ha passat això, algú, potser un directiu, va canviar d’opinió. “No, no. El nom no. Només el logo, no siguem obvis”. I com que fabricar noves samarretes és molt lent, les samarretes que ja no són les que portaran els jugadors es posen a la venda, vejam si algú les compra. Això només em fa pensar dues coses. La primera: mai més ens hem de deixar renyar quan canviem d’opinió. La segona: Mai més ens hem de deixar renyar quan havíem promès una feina per a demà i no la tindrem fins la setmana que ve.