Tots som Spotify

Llegim a l’ARA que la samarreta que suaran els i les futbolistes del Barça aquesta temporada portarà l’isotip de Spotify, sense el nom de l’empresa, mentre que la que està a la venda ara sí que el porta. A partir de la tardor es podrà comprar mateixa versió de la samarreta. "És un tema aliè al club, Spotify va decidir suprimir la paraula de l'empresa i mantenir el logo quan Nike ja havia fabricat les samarretes. I les noves estan en procés de fabricació", ha explicat a l'ARA una font oficial del club.

Inscriu-te a la newsletter Trump i les pel·lícules americanesLes opinions que et fan pensar, t’agradin o no
Inscriu-t’hi

Em puc imaginar que a Spotify van fer diverses reunions per parlar de la samarreta. I les diverses reunions van donar lloc a diverses reunions i informes. En aquests informes s’hi va apuntar que volien el nom a la samarreta, en cos de lletra tal i color tal, diversos secretaris que n'havien pres nota van enviar els emails pertinents, i en diverses empreses de fabricació de samarretes, diversos patronistes van crear un prototip, i el van mostrar, per videoconferència, a tots els interessats, entre els quals, el Barça, i tothom va fer les esmenes que calien, i es va tornar a fer el prototip, i finalment es va iniciar el procés de fabricació, i, després, es van empaquetar les samarretes i es van enviar en vaixell a Barcelona.

Cargando
No hay anuncios

Però vet aquí que, un cop ha passat això, algú, potser un directiu, va canviar d’opinió. “No, no. El nom no. Només el logo, no siguem obvis”. I com que fabricar noves samarretes és molt lent, les samarretes que ja no són les que portaran els jugadors es posen a la venda, vejam si algú les compra. Això només em fa pensar dues coses. La primera: mai més ens hem de deixar renyar quan canviem d’opinió. La segona: Mai més ens hem de deixar renyar quan havíem promès una feina per a demà i no la tindrem fins la setmana que ve.