Audiències
Mèdia01/02/2014

El 'Zona zàping' lidera la nit amb la segona millor marca de la temporada

'Star wars' permet a Cuatro entrar en la lluita pel domini del 'prime time'

Ara
i Ara

BarcelonaEl 'Zona zàping' d'aquest divendres va ser el segon més vist de la temporada. 527.000 persones van sintonitzar el programa d'humor, que va tenir un 16,5% de quota de pantalla i va convertir-se en la segona emissió més vista del dia, només per darrere del 'Telenotícies migdia'. Durant la segona part del 'prime time' però, la pel·lícula que oferia TV3, 'The Pelayos', no va poder mantenir el lideratge, i de fet va caure fins a la quarta posició de la franja, amb 281.000 espectadors i un 10,4% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'opció preferida per l'audiència a aquesta hora va ser 'Sálvame deluxe', que va aportar a Telecinco una mitjana de 287.000 seguidors, amb un 14,4% de quota. L'espai que presenta Jorge Javier Vázquez va lluitar amb dues pel·lícules que, per la seva durada més curta, tot i que reunir un nombre de persones més elevat van quedar per darrere en 'share': d'una banda, 'El hombre de la casa', que va tenir 359.000 espectadors i un 12,1% de quota a Antena 3, i de l'altra 'Star wars: Una nueva esperanza', que va permetre a Cuatro entrar en la lluita pel domini del 'prime time' amb 290.000 seguidors i un 11,2% de 'share'.

Cargando
No hay anuncios

En el conjunt del dia, TV3 es va imposar sense dificultats. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

  1. TV3: 13,9%
  2. Telecinco: 13,0%
  3. Antena 3: 9,9%
  4. Cuatro: 6,1%
  5. La 1: 5,5%
  6. La Sexta: 5,4%
  7. 8TV: 4,5%
  8. Divinity: 2,7%
  9. Paramount Channel: 2,2%
  10. La 2: 2,1%