Els 'Vikingos' marxen per la porta gran
La prèvia de la Champions punxa i es queda amb 258.000 espectadors entre TV3 i La 1
BarcelonaEls 'Vikingos' no van tenir rival aquest dimarts a la nit, en la seva última batalla de la temporada a Antena 3. La cadena va emetre d'una tacada els tres últims episodis de la sèrie i va aconseguir col·locar-los tots tres entre els deu espais més vistos del dia a Catalunya. De fet, no hi ha cap altre format de 'prime time' que hagi aconseguit entrar en aquest rànquing. Dels tres capítols, el més vist va ser el primer, que amb 325.000 espectadors i un 12,9% de quota de pantalla va convertir-se en la quarta emissió més seguida de la jornada, per darrere dels 'Telenotícies' i de 'Plats bruts'. El segon episodi de la sèrie va reunir 302.000 persones i va fer un 14,6% de 'share', i el tercer, que va començar passada la mitjanit, va resistir encara amb 254.000 seguidors i una quota que es va enfilar fins al 19,3%. La principal alternativa a 'Vikingos' va ser el 'Campamento de verano', de Telecinco, que tot i així va quedar lluny de la sèrie d'Antena 3, amb 202.000 espectadors i un 7,9% de 'share'.
La gran decepció del dia va ser el futbol. L'Arsenal-Fenerbahçe corresponent a la fase prèvia de la Lliga de Campions no va cridar l'atenció dels espectadors catalans: només 258.000 persones van sintonitzar-lo entre TV3 i La 1, que van sumar un 10,6% de quota. TV3 va ser l'opció preferida per seguir el partit, tot i que la diferència va ser mínima. La televisió catalana va reunir 132.000 espectadors i un 5,4% de 'share', i l'espanyola en va tenir 126.000, amb una quota del 5,2%.
Aquest escàs seguiment de la Champions –que no va revifar després amb el 'Sense ficció'– va fer caure TV3 fins al tercer lloc del dia, i va deixar La 1 en sisè lloc:
- Antena 3: 11,0%
- Telecinco: 9,9%
- TV3: 9,3%
- La Sexta: 5,5%
- Cuatro: 5,3%
- La 1: 4,8%
- La 2: 3,0%
- Nova: 3,0%
- Neox: 2,9%
- Xplora: 2,8%