Audiències
Mèdia31/05/2011

TV3 es manté imbatible

La cadena pública perd una dècima de 'share', però amplia la distància sobre Telecinco

Redacció
i Redacció

BarcelonaLa segona onada del 2011 del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura torna a donar el lideratge televisiu a TV3. La cadena pública es consolida com la més vista del país, amb un 17,2% de share, una dècima menys del que obtenia fa dos mesos. Tot i així, la diferència amb la resta de cadenes generalistes s'eixampla, ja que la majoria d'aquests canals perden audiència en benefici de les temàtiques, moltes de les quals mostren una tendència a l'alça en aquesta nova onada.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Telecinco es manté com la segona cadena més vista, amb el 13,1% de quota de pantalla –0,4 punts menys que en l'anterior onada–, mentre que La 1 i Antena 3 es disputen el tercer lloc, amb un 11,7% i un 11,3%, respectivament. Per darrere vénen La Sexta (6,6%), Cuatro (6,1%) i 8TV (3%).

Cargando
No hay anuncios

Entre els canals temàtics, Clan és el més vist, amb un 2,1% de quota, i amb força diferència respecte a les altres cadenes infantils: Disney Channel (1,4%) i el Super3 (0,7%). Pel que fa a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 33 puja fins al 2% de quota (per davant, per exemple, de La 2, amb l'1,7%) i el 3/24 també creix lleugerament fins a l'1,9% i es consolida com el canal de notícies més seguit.