Mèdia29/04/2019

TV3 lidera la nit electoral superant el milió i mig d'espectadors i amb un 42,1% de 'share'

La Sexta va ser la segona opció informativa més seguida a Catalunya

Ara
i Ara

BarcelonaTV3 va ser la cadena preferida dels catalans per seguir la nit electoral. La televisió pública catalana, que va emetre una programació especial liderada per Toni Cruanyes i Lídia Heredia, va aconseguir (sumant les xifres de TV3 i el 3/24) una quota del 42,1% i 1.532.000 espectadors durant l'emissió de l'escrutini electoral, que va començar a les 20.50 hores i es va allargar gairebé fins a les 23 hores. La resta de blocs de la programació especial –el sondeig de TV3 i les reaccions als resultats– també van obtenir unes dades de lideratge: el sondeig va arribar als 961.000 espectadors i un 34,3% de 'share', mentre que les reaccions van ser el tercer espai més vist del dia amb 859.000 espectadors i 36% de quota de pantalla.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La Sexta reafirma la seva posició com a segona opció informativa a Catalunya, una condició que ja es va fer evident durant l'1-O. En la nit electoral l'edició especial d''Al rojo vivo' va obtenir 494.000 espectadors i 14,3% de quota de pantalla. El programa previ a l'inici de l'escrutini va ser el sisè espai més vist del dia amb 425.000 espectadors i un 'share' del 15,2%.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa al conjunt de l'Estat, la segona cadena d'Atresmedia es va aconseguir el lideratge, per davant de la seva cadena mare, Antena 3. El programa d'Antonio García Ferreras va dominar amb claredat i va arribar als 4.044.000 espectadors i un 20,7% de 'share'.

La Sexta queda molt per davant de la segona opció escollida pels espectadors, La 1, que va marcar un 11,5% i 2.120.000 espectadors. Encara més discrets van ser els resultats de Telecinco i Antena 3, que no van arribar al 10% de 'share'. En el cas de la primera cadena de Mediaset, l'especial electoral es va quedar amb un 8,2% de quota de pantalla i 1.575.000, mentre que Antena 3 va acabar amb un 7,6% i 1.435.000 espectadors.