TV3 lidera durant i després del clàssic
El 'Hat trick Barça' va ser l'emissió més vista del 'prime time'
BarcelonaEl Madrid-Barça d'aquest diumenge només es podia veure a través de la televisió de pagament, però això no va impedir que TV3 en tragués rendiment. La televisió pública va liderar amb claredat un cop acabat el partit gràcies al 'Hat trick Barça' que el va resumir i que va recollir les opinions dels protagonistes: amb 457.000 espectadors i un 18,2% de quota, l'espai va aconseguir, de fet, situar-se al segon lloc del rànquing diari, només per darrere del 'Telenotícies migdia'.
Durant el partit, TV3 també va ser l'opció preferida d'aquells que no van estar pendents del futbol. Així, el 'Telenotícies vespre' va reunir 426.000 persones i va fer un 15,2% de 'share', mentre que el '30 minuts' va tenir 356.000 seguidors i un 12,9% de quota, unes xifres que el van convertir en la cinquena emissió més vista del dia.
Pel que fa als tres especials sobre la mort d'Adolfo Suárez que van emetre, a partir de les 16.00, La 1, Telecinco i Antena 3, el del canal d'Atresmedia va ser el més vist pels espectadors catalans, amb 145.000 espectadors i un 6,3% de quota. El lideratge de la tarda, però, se'l van repartir TV3 i Cuatro: la televisió pública va imposar-se primer amb l''APM? Extra' –tercer programa més vist del dia, amb 436.000 espectadors i un 18,5% de 'share'– i després amb la pel·lícula 'La boda de la meva nòvia', mentre que el canal de Mediaset va dominar la part final de la franja amb el film 'Pánico en el aire'.
Cal destacar també el bon resultat que va obtenir, a Telecinco, la transmissió en diferit de la primera cursa del Mundial de MotoGP. Tot i començar a la mitjanit, l'emissió va tenir 315.000 seguidors i un 16,5% de quota, i va ocupar el setè lloc del rànquing diari.
En el conjunt del dia, TV3 va liderar amb molta diferència, fet que li ha permès atrapar Telecinco a falta d'una setmana de tancar el mes de març: tots dos canals tenen ara mateix un 12% quota. Aquests van ser els deu canals més vistos d'aquest diumenge:
- TV3: 12,9%
- Telecinco: 8,0%
- Antena 3: 7,9%
- Cuatro: 6,7%
- La Sexta:4,9%
- La 1: 4,8%
- Divinity: 3,5%
- FDF: 3,2%
- La 2: 2,7%
- Paramount Channel: 2,6%