El cinema de TV3 lidera el 'prime time' per davant del 'Campamento de verano' de Telecinco
'Dallas' s'enfonsa a Antena 3 i es queda amb un 3% de quota
BarcelonaTelecinco va obrir amb bona nota el seu 'Campamento de verano'. El nou 'reality' de la cadena de Mediaset va tenir dimarts a la nit 278.000 espectadors i un 10,4% de quota de pantalla, i va ser la segona opció de la seva franja, només per darrere de la pel·lícula 'Com saps si...?', que va aportar a TV3 323.000 seguidors i un 13,1% de 'share'. El film va ser la tercera emissió més vista del dia, per darrere dels 'Telenotícies'.
També va fer un bon paper durant la nit la sèrie de Cuatro 'Touch', que tot i perdre força respecte a la setmana passada –quan va ser el programa més vist del 'prime time'– va tenir 221.000 espectadors i un 8,3% de 'share' durant el primer episodi i 210.000 seguidors, i una quota del 10% durant el segon. Això li va permetre ser la tercera opció de la franja i enfilar-se fins al segon lloc un cop acabat 'Campamento de verano'.
A l'extrem contrari se situa 'Dallas', que després de només dues setmanes ja es pot qualificar de fracàs absolut per a Antena 3. El primer dels tres capítols emesos aquest dimarts va quedar-se amb només 80.000 espectadors i un 3% de quota, i tot i que les xifres van anar pujant, només va aconseguir arribar als 100.000 seguidors en el tercer.
En el conjunt del dia, TV3 va liderar amb comoditat:
- TV3: 13,5%
- Telecinco: 9,3%
- Antena 3: 7,3%
- Cuatro: 6,3%
- La Sexta: 5,4%
- La 1: 5,4%
- 8TV: 4,7%
- Divinity: 2,9%
- Neox: 2,7%
- Xplora: 2,5%