Audiències
Mèdia13/12/2013

'Tu cara me suena' i 'Hay una cosa que te quiero decir' superen l'especial de TV3 sobre la consulta

El programa presentat per Ariadna Oltra obté 349.000 espectadors i un 11,5% de quota

Ara
i Ara

BarcelonaL'especial informatiu sobre la consulta que TV3 va oferir aquest dijous a la nit va tenir 349.000 espectadors i un 11,5% de quota de pantalla –i 47.000 persones i un 1,5% més de quota pel 3/24, que també el va emetre–. Això el va convertir en el sisè espai més vist del dia, però no li va permetre liderar el 'prime time'. El programa que va presentar Ariadna Oltra i que va analitzar l'acord sobre la data i la pregunta a què havien arribat al migdia els partits catalans favorables al dret a decidir i les reaccions posteriors del govern espanyol es va veure superat pel concurs d'Antena 3 'Tu cara me suena', que va fer rècord de la temporada amb 448.000 seguidors i un 20,7% de 'share'. El format que presenta Manel Fuentes va dominar la franja en tot moment, fins més enllà de la 1.00, i va situar-se quart al rànquing diari, per darrere dels 'Telenotícies' i de 'La Riera'. Abans de l'inici de 'Tu cara me suena', l'especial de TV3 va liderar en alguns moments, però amb 'El intermedio' i 'El hormiguero' trepitjant-li els talons. De mitjana, el programa de La Sexta va tenir 358.000 espectadors i un 11,3% de quota, i el d'Antena 3 en va aconseguir 336.000 i un 10,4%.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Per la seva banda, el programa de Telecinco 'Hay una cosa que te quiero decir' va tenir de mitjana 247.000 seguidors i un 13,9% de 'share', i tot i que va acabar per sota de l'especial de TV3 en nombre d'espectadors, va imposar-s'hi durant bona part del temps que van coincidir, i es va convertir així en la segona opció de la franja.

Cargando
No hay anuncios

Malgrat tot, TV3 no va tenir dificultats per tancar el dia com el canal més vist. Aquestes són les cadenes que van ocupar les primeres deu posicions:

  1. TV3: 15,5%
  2. Antena 3: 12,9%
  3. Telecinco: 11,8%
  4. La Sexta: 6,8%
  5. La 1: 6,7%
  6. 8TV: 5,2%
  7. Cuatro: 4,8%
  8. FDF: 2,2%
  9. Neox: 2,1%
  10. Discovery Max: 1,8%