Mèdia02/12/2021

El talent jove es fa fort al Pitching Audiovisual amb la presentació de 35 projectes

Seixanta estudiants presenten les seves propostes davant d'empreses líders del sector com Minoria Absoluta o Veranda

ARA
i ARA

El Clúster Audiovisual de Catalunya ha donat avui el tret de sortida a la setena edició del Pitching Audiovisual, una iniciativa que serveix per posar en contacte joves creadors amb la indústria audiovisual amb l'objectiu de trobar nous formats. Entre avui i demà seixanta estudiants de dinou centres universitaris presentaran 35 projectes audiovisuals, un 74% dels quals són en català.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Per donar a conèixer els projectes, els estudiants, que es presenten davant d'empreses líders del sector com Minoria Absoluta, Veranda o Brutal Media, disposen de set minuts amb els quals hauran de ser capaços de captar l'interès de les productores. En la jornada d'avui s'han donat a conèixer els projectes de ficció, no-ficció i formats de televisió, mentre que demà serà el torn dels videojocs i les noves finestres, una categoria que fa referència a nous formats per consumir a través d'aplicacions o instal·lacions interactives.

Cargando
No hay anuncios

L'acte d'inauguració del Pitching Audiovisual ha comptat amb la intervenció de la consellera de Cultura de la Generalitat, Natàlia Garriga; el regidor de Turisme i Indústries Creatives de l'Ajuntament de Barcelona, Xavier Marcé; el director executiu d'ACCIÓ, Joan Romero, i el president del Clúster Audiovisual de Catalunya, Miquel Rutllant.

Des que es va començar a fer el Pitching Audiovisual s'han presentat gairebé 150 projectes audiovisuals, dels quals el 40% s'han produït o estan en fase de producció. Entre els que s'han fet realitat destaquen Les de l'hoquei, sèrie emesa a TV3, o la sèrie d'animació Días de mierda.