AUDIÈNCIA
Mèdia01/10/2016

Sis centèsimes d'or donen el lideratge del setembre a TV3

La cadena segueix sent la televisió més vista d'aquest 2016

à.g.
i à.g.

BarcelonaHa calgut anar fins al segon decimal per dirimir quina ha estat la televisió més vista en aquesta arrencada de temporada i, finalment, ha estat TV3 qui s'ha endut l'honor. La cadena pública catalana tanca el setembre amb una quota de pantalla de l'11,42% i, per tant, supera Telecinco, que es queda en un 11,36%. A més, protagonitza la pujada més destacada del mes, en millorar dos punts el seu resultat del setembre (9,4%), quan va marcar el mínim històric. La tercera classificada ha estat Antena 3 (9,9%), mentre que La 1 i Cuatro protagonitzen un empat tècnic amb un 6,7%. Tanca el rànquing de generalistes La Sexta, que no ha pogut passar del 6,3% de 'share', i 8TV, que fa un 3,5%.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa als temàtics, el 3/24 millora dues dècimes i puja fins a l'1,6%, mentre que Esport3 guanya una dècima i se situa en el 0,9% o el Super3/33 calca el resultat dels últims cinc mesos, amb un 1,2% de seguiment.

Cargando
No hay anuncios

La victòria de TV3 li permet trencar la mala ratxa d'aquest estiu, en què va cedir la primera posició al juny, al juliol i al setembre. Malgrat el sotrac, la pública catalana encara ocupa la posició més alta del podi en el còmput global de l'any, amb un 11,5% de 'share', per bé que Telecinco la persegueix de ben a prop, només una dècima per darrere.

Si per quotes TV3 ha obtingut una victòria per la mínima, en el rànquing de programes més vistos hi ha golejada clara: les deu emissions més seguides són per a la catalana. La llista l'encapçala el partit entre el Barça i el Celtic de Glasgow, que va reunir, de mitjana, 940.000 espectadors davant la pantalla. L'estrena de 'Merlí', el 'Polònia', el '30 minuts' i el piromusical han estat altres 'hits' del setembre.

Cargando
No hay anuncios

A Espanya, Telecinco es torna a endur el lideratge, amb un 14,1% que rendibilitza les estrenes de 'Gran Hermano' i 'La voz'. Antena 3 ha estat segona (12,3%), seguida de La 1 (9,4%), La Sexta (7,0%) i Cuatro (6,4%).