Plataformes

Quant costarà Netflix amb anuncis?

Aquesta nova modalitat de servei és un dels plans de la plataforma per ampliar la seva base de subscriptors

Una persona mirant Netflix a través de l’aplicació del mòbil.
1 min

BarcelonaL'alta competitivitat del sector de les plataformes ha fet que aquest any Netflix hagi perdut subscriptors per primera vegada. Per frenar aquesta tendència, i també per buscar nous públics que vulguin opcions més econòmiques, Netflix ha sucumbit al poder d'atracció de la publicitat i té previst treure al mercat una nova modalitat del servei que inclogui anuncis. Segons avança Bloomberg, la tarifa per a Netflix amb anuncis serà d'entre 7 i 9 dòlars per a la modalitat estàndard, la mateixa que sense anuncis costa 15,49 dòlars (12,99 euros).

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Netflix té previst fer franges de publicitat de quatre minuts per cada hora de contingut, una ràtio que segons Bloomberg seria inferior a les dosis de publicitat que hi haurà en altres plataformes. El servei posarà els anuncis abans de l'inici d'un capítol d'una sèrie o d'un programa i també durant l'emissió, però no al final. La companyia de Reed Hastings no és l'única que té previst afegir publicitat als continguts: Disney+ ha anunciat que a partir del 8 de desembre d'aquest any oferirà als clients una modalitat de subscripció que tindrà anuncis i que costarà 7,99 dòlars.

La versió de Netflix amb publicitat començarà a funcionar durant el darrer trimestre d'aquest any en mitja dotzena de països, un tímid primer pas si es té en compte que la companyia està present en 190 mercats.

stats