Audiències
Mèdia07/10/2015

El documental sobre la plaça Catalunya lidera el 'prime time'

El 'Sense ficció' va reunir 400.000 espectadors, la quarta dada més alta de l'any

Ara
i Ara

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest dimarts a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. 'Sense ficció': 'Plaça de Catalunya: Èxit o fracàs?' (TV3): 400.000 / 13,3%
  2. 'El intermedio' (La Sexta): 330.000 / 11,0%
  3. 'El hormiguero' (Antena 3): 324.000 / 10,7%
  4. 'Gran hermano: Última hora exprés' (Telecinco): 301.000 / 9,9%
  5. 'El jefe infiltrado' (La Sexta): 290.000 / 10,5%

El documental 'Plaça de Catalunya: èxit o fracàs' va tenir aquest dimarts 400.000 espectadors i un 13,3% de quota de pantalla, la qual cosa representa el quart millor registre del 'Sense ficció'. Això va convertir aquest espai en líder del 'prime time' i el va situar al quart lloc del rànquing diari, superat només pels 'Telenotícies' i per 'La Riera'. El documental va superar sense problemes 'El intermedio' (que va tenir 330.000 espectadors i un 11% de 'share') i 'El hormiguero' (amb 324.000 seguidors i un 10,7%), i també es va mantenir per davant de la prèvia de 'Gran hermano', que va reunir 301.000 persones i va obtenir una quota del 9,9%. En canvi, el 'Sense ficció' va caure fins al segon lloc quan va començar pròpiament el 'reality' de Telecinco, que va arribar al 14,9% de quota malgrat tenir una mitjana d'espectadors inferior, de 270.000, a causa de la seva durada més llarga. Aquest programa es va mantenir al capdavant durant l'emissió del segon documental del 'Sense ficció', 'Els oblidats de la Línia Maginot', que es va quedar amb 149.000 espectadors i un 6,4%.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa a la sèrie d'Antena 3 'Mar de plástico', manté la tendència a la baixa, i en aquesta tercera entrega va caure fins als 257.000 seguidors i el 10,3% de 'share'. Això la va obligar a lluitar contra l'estrena de 'CSI: Cyber', que va aportar a Cuatro 242.000 persones i una quota de l'11,9%.

Informatius més vistos

Cargando
No hay anuncios
  1. 'Telenotícies migdia' (TV3+3/24): 579.000 / 31,6%
  2. 'Telenotícies vespre' (TV3+3/24): 575.000 / 21,2%
  3. 'Telenotícies comarques' (TV3): 361.000 / 22,8%

Els 'Telenotícies' del migdia i del vespre van ser els dos espais més vistos de la jornada. El 'Comarques' va ocupar el cinquè lloc del rànquing.

Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos a la tarda

  1. 'La Riera' (TV3): 404.000 / 22,9%
  2. 'Sálvame naranja' (Telecinco): 236.000 / 17,1%
  3. 'Sálvame limón' (Telecinco): 228.000 / 14,1%
Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al vespre

  1. 'Pasapalabra' (Telecinco): 322.000 / 15,6%
  2. '¡Ahora caigo!' (Antena 3): 220.000 / 15,7%
  3. 'El gran dictat' (TV3): 191.000 / 9,6%
Cargando
No hay anuncios

Programes matinals més vistos

  1. 'Els matins' (TV3): 88.000 / 21,3%
  2. 'El programa de Ana Rosa' (Telecinco): 67.000 / 18,8%
  3. 'Bob Esponja' (Clan): 64.000 / 14,9%
Cargando
No hay anuncios

Programes més vistos al migdia

  1. 'Espai Terra' (TV3): 191.000 / 15,7%
  2. 'Cámbiame' (Telecinco): 189.000 / 11,0%
  3. 'Corazón' (La 1): 155.000 / 8,8%
Cargando
No hay anuncios

Canals més vistos del dia

  1. TV3: 14,7%
  2. Telecinco: 13,7%
  3. Antena 3: 10,0%
  4. La Sexta: 7,8%
  5. Cuatro: 7,0%
  6. La 1: 5,8%
  7. 8TV: 4,1%
  8. FDF: 3,7%
  9. Neox: 2,6%
  10. La 2: 2,4%