'Per sempre (o no)' reuneix 359.000 persones i acaba superat per 'Con el culo al aire'
L''APM?' domina el 'prime time' amb 521.000 seguidors
BarcelonaEl nou programa de TV3 'Per sempre (o no)' va debutar aquest dimecres amb resultats discrets. L'espai sobre l'amor, la parella i la família va aconseguir 359.000 espectadors i un 11,4% de quota de pantalla, unes xifres inferiors a les que solia obtenir l'espai que ocupava fins ara la franja, 'Lletra petita'. El programa va arrencar com a líder de la seva franja, però va anar perdent força i en els últims minuts es va veure superat per la sèrie d'Antena 3 'Con el culo al aire', que de mitjana va tenir 318.000 seguidors i un 'share' de l'11,4%.
Cuatro, amb els 243.000 espectadors de 'Homeland'; La Sexta, que en va aconseguir 302.000 amb la pel·lícula 'El secreto de Thomas Crown', i Telecinco, amb 'Hay una cosa que te quiero decir', van lluitar per la tercera posició de la franja. Aquest últim programa, que va tenir una mitjana de 217.000 seguidors i un 10,6% de 'share', va situar-se en primera posició durant l'últim tram de la nit.
El programa més vist del 'prime time', però, va ser l''APM?', que va aconseguir 521.000 espectadors i un 16,1% de quota de pantalla. L'espai de zàping va col·locar-se així al segon lloc del rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies Migdia', que va reunir 570.000 persones i va tenir una quota del 28,7%.
Per cadenes, TV3 va ser la més vista per davant de Telecinco:
- TV3: 14,0%
- Telecinco: 11,3%
- Antena 3: 10,3%
- La Sexta: 7,3%
- La 1: 5,4%
- 8TV: 5,0%
- Cuatro: 5,0%
- Divinity: 2,5%
- La 2: 2,4%
- FDF: 2,3%