Audiències

'Per sempre (o no)' reuneix 359.000 persones i acaba superat per 'Con el culo al aire'

L''APM?' domina el 'prime time' amb 521.000 seguidors

'Per sempre (o no)' va estrenar-se amb 359.000 espectadors
Ara
09/05/2013
1 min

BarcelonaEl nou programa de TV3 'Per sempre (o no)' va debutar aquest dimecres amb resultats discrets. L'espai sobre l'amor, la parella i la família va aconseguir 359.000 espectadors i un 11,4% de quota de pantalla, unes xifres inferiors a les que solia obtenir l'espai que ocupava fins ara la franja, 'Lletra petita'. El programa va arrencar com a líder de la seva franja, però va anar perdent força i en els últims minuts es va veure superat per la sèrie d'Antena 3 'Con el culo al aire', que de mitjana va tenir 318.000 seguidors i un 'share' de l'11,4%.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Cuatro, amb els 243.000 espectadors de 'Homeland'; La Sexta, que en va aconseguir 302.000 amb la pel·lícula 'El secreto de Thomas Crown', i Telecinco, amb 'Hay una cosa que te quiero decir', van lluitar per la tercera posició de la franja. Aquest últim programa, que va tenir una mitjana de 217.000 seguidors i un 10,6% de 'share', va situar-se en primera posició durant l'últim tram de la nit.

El programa més vist del 'prime time', però, va ser l''APM?', que va aconseguir 521.000 espectadors i un 16,1% de quota de pantalla. L'espai de zàping va col·locar-se així al segon lloc del rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies Migdia', que va reunir 570.000 persones i va tenir una quota del 28,7%.

Per cadenes, TV3 va ser la més vista per davant de Telecinco:

  1. TV3: 14,0%
  2. Telecinco: 11,3%
  3. Antena 3: 10,3%
  4. La Sexta: 7,3%
  5. La 1: 5,4%
  6. 8TV: 5,0%
  7. Cuatro: 5,0%
  8. Divinity: 2,5%
  9. La 2: 2,4%
  10. FDF: 2,3%
stats