'Salvados' obre la temporada liderant i amb un dels millors resultats històrics
El cinema d'Antena 3 domina la segona part del 'prime time'
BarcelonaEls audímetres han evidenciat que hi havia ganes de més 'Salvados'. L'estrena de la nova temporada del programa que presenta Jordi Évole va ser l'emissió més vista d'aquest diumenge a Catalunya i va aconseguir la tercera millor dada de la història del format, amb 756.000 espectadors i un 22,6% de quota de pantalla. De fet, l'espai de La Sexta també va liderar a Espanya, on va reunir 3.905.000 persones i va fer un 'share' del 19,3%, la qual cosa representa el segon millor resultat de la història.
A Catalunya, la principal alternativa a 'Salvados' va ser el '30 minuts' de TV3, que va ocupar el quart lloc del rànquing diari –per darrere dels 'Telenotícies'– amb 401.000 espectadors i un 12% de quota. Durant la segona part del 'prime time', el lideratge va ser per a la pel·lícula 'El diario de Noa', amb què Antena 3 va reunir 350.000 persones i va fer un 13,5% de 'share'. Aquesta cinta es va imposar a la de La 1, 'The International: El dinero en la sombra', que va tenir 316.000 espectadors i un 11,5% de quota. Mentrestant, Telecinco, amb 'Aída', i La Sexta, amb 'El objetivo de Ana Pastor' –que va aprofitar l'empenta de 'Salvados' per fer rècord de la temporada, amb 299.000 espectadors i un 10,4% de 'share'– van lluitar per la tercera posició.
Pel que fa al motor, aquest diumenge no va aconseguir grans audiències. La redifusió del Gran Premi del Japó de MotoGP va aportar a Telecinco 256.000 persones, i la cursa de l'Índia de Fórmula 1 es va quedar amb 225.000 seguidors a TV3.
En el global del dia, Antena 3 va ser la cadena més vista:
- Antena 3: 10,9%
- TV3: 10,5%
- Telecinco: 10,1%
- La 1: 8,0%
- La Sexta: 7,6%
- Cuatro: 7,1%
- Divinity: 2,8%
- FDF: 2,7%
- La Sexta 3: 2,2%
- Esport3: 2,1%