Audiències

'Salvados' obre la temporada liderant i amb un dels millors resultats històrics

El cinema d'Antena 3 domina la segona part del 'prime time'

Ara
28/10/2013
2 min

BarcelonaEls audímetres han evidenciat que hi havia ganes de més 'Salvados'. L'estrena de la nova temporada del programa que presenta Jordi Évole va ser l'emissió més vista d'aquest diumenge a Catalunya i va aconseguir la tercera millor dada de la història del format, amb 756.000 espectadors i un 22,6% de quota de pantalla. De fet, l'espai de La Sexta també va liderar a Espanya, on va reunir 3.905.000 persones i va fer un 'share' del 19,3%, la qual cosa representa el segon millor resultat de la història.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A Catalunya, la principal alternativa a 'Salvados' va ser el '30 minuts' de TV3, que va ocupar el quart lloc del rànquing diari –per darrere dels 'Telenotícies'– amb 401.000 espectadors i un 12% de quota. Durant la segona part del 'prime time', el lideratge va ser per a la pel·lícula 'El diario de Noa', amb què Antena 3 va reunir 350.000 persones i va fer un 13,5% de 'share'. Aquesta cinta es va imposar a la de La 1, 'The International: El dinero en la sombra', que va tenir 316.000 espectadors i un 11,5% de quota. Mentrestant, Telecinco, amb 'Aída', i La Sexta, amb 'El objetivo de Ana Pastor' –que va aprofitar l'empenta de 'Salvados' per fer rècord de la temporada, amb 299.000 espectadors i un 10,4% de 'share'– van lluitar per la tercera posició.

Pel que fa al motor, aquest diumenge no va aconseguir grans audiències. La redifusió del Gran Premi del Japó de MotoGP va aportar a Telecinco 256.000 persones, i la cursa de l'Índia de Fórmula 1 es va quedar amb 225.000 seguidors a TV3.

En el global del dia, Antena 3 va ser la cadena més vista:

  1. Antena 3: 10,9%
  2. TV3: 10,5%
  3. Telecinco: 10,1%
  4. La 1: 8,0%
  5. La Sexta: 7,6%
  6. Cuatro: 7,1%
  7. Divinity: 2,8%
  8. FDF: 2,7%
  9. La Sexta 3: 2,2%
  10. Esport3: 2,1%
stats