Efemèride
Mèdia28/06/2023

La Roca Village celebra els 25 anys amb els grafitis de TVBoy

Més d'una vintena d'obres d'art urbà Neo Pop guarniran les façanes de les botigues del centre comercial

BarcelonaEl centre comercial de luxe la Roca Village està d'aniversari i ha volgut commemorar els 25 anys d'història decorant els seus carrers i places amb més d'una vintena de grafitis de l'artista TVBoy. L'exposició a l'aire lliure, que porta el nom de Streets of Love, pretén reforçar els valors del talent, l'art i la creativitat, conceptes que The Bicester Collection –empresa que regenta onze outlets a Europa i a la Xina, entre els quals el de la Roca Village– sempre ha fet bandera.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Darrere del pseudònim TVBoy s'amaga Salvatore Benintende, un jove palermità amb un llarg historial artístic que és considerat un dels grans exponents internacionals del moviment de l'street art Neo Pop. El grafiter, establert a Barcelona des de fa anys, utilitza el llenguatge universal de les seves obres d'art per construir discursos irreverents que porten a la reflexió, sempre vinculada als temes socials, culturals i polítics. TVBoy ha portat els seus grafitis a ciutats de tot el món com Roma, Barcelona, Munic, Copenhaguen, Londres, Los Angeles i Miami, a vegades al costat d'obres d'icones del Pop Art com Warhol, Lichtenstein, Haring i Basquiat.

Cargando
No hay anuncios

Aquesta col·laboració no és el primer vincle entre TVBoy i la Roca Village, perquè el 2010 l'outlet i l'artista ja van col·laborar. Ara, amb la consolidació d'aquesta unió i el prestigi a escala mundial del grafiter, TVBoy torna a la Roca amb missatges com Love, Respect, The future is female i Save the Planet Earth. Entre les més de vint obres que es poden admirar a les façanes de les boutiques, destaca la figura d'una nena petita que pinta la paraula "futur" fent equilibris dalt d'una escala. Aquesta obra, que porta per títol Unlock my future, servirà per recaptar fons com a part del programa Do Good de The Bicester Collection, que treballa amb el programa de responsabilitat social corporativa i té com a objectiu desbloquejar el futur de les dones i la infància.