Audiències
Mèdia12/07/2014

'La Riera' lidera el dia amb el casament del Sergi i la Cristina

La pel·lícula 'El fugitivo' dóna a Antena 3 el domini del 'prime time'

Ara
i Ara

Barcelona'La Riera' sol situar-se cada dia entre els programes més vistos a Catalunya però és poc habitual trobar-la al primer lloc del rànquing. Aquest divendres, però, ho va aconseguir gràcies al capítol en què el Sergi i la Cristina es casaven. L'episodi no va tenir un seguiment especialment alt –va reunir 475.000 persones i va assolir un 25% de quota de pantalla, lleugerament per sobre de la mitjana de la temporada, i ni tan sols va estar entre els 50 capítols més vistos del curs– però es va beneficiar de la debilitat del 'prime time' a les portes d'un cap de setmana de juliol en què molts espectadors van preferir sortir de casa en comptes de quedar-se veient la televisió.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

De fet, entre les deu primeres posicions del rànquing hi ha quatre programes de tarda –a més de 'La Riera', 'El secreto de Puente Viejo' va ser cinquè, 'Divendres' setè i 'Sálvame' desè– i en canvi només dos de 'prime time': la pel·lícula d'Antena 3 'El fugitivo', que va ocupar el quart lloc amb 325.000 seguidors i un 15,3% de 'share', i el 'Zona zàping', vuitè amb 228.000 espectadors i un 10%. El film va liderar durant la major part de la nit, però en canvi el programa de TV3 no va poder imposar-se durant la seva franja, que va ser dominada per '8 al dia', que en aquest tram final va arribar a superar els 300.000 espectadors i el 14% de quota.

Cargando
No hay anuncios

També va fer un bon paper durant la nit Cuatro, que va situar la pel·lícula 'Rango' com a segona opció de la franja, amb 220.000 seguidors i un 10% de 'share'. En canvi, les estrenes de La 1 van passar desapercebudes: 'Viaje al centro de la tele' va tenir 187.000 espectadors i un 8,2% de quota, i 'Vivan los bares' no va passar dels 120.000, amb un 5,6%.

En el conjunt del dia, TV3 va liderar sense problemes. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. TV3: 13,4%
  2. Antena 3: 12,4%
  3. Telecinco: 11,7%
  4. Cuatro: 6,5%
  5. La Sexta: 6,5%
  6. La 1: 6,1%
  7. 8TV: 4,7%
  8. FDF: 3,2%
  9. Divinity: 3,2%
  10. Neox: 3,2%