Audiències
Mèdia10/04/2014

El retorn de 'MasterChef' lidera el 'prime time'

L''APM?' s'imposa durant el Barça però obté el resultat més baix del curs

Ara
i Ara

BarcelonaLa primera entrega de la segona temporada de 'MasterChef' va ser el programa líder del 'prime time' d'aquest dimecres a Catalunya, amb 364.000 espectadors i un 14,4% de quota de pantalla a Espanya. El programa, que va arrencar just quan s'acabava l'Atlètic de Madrid-Barça de la Lliga de Campions, es va situar al quart lloc del rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies migdia', 'La Riera' i el 'Telenotícies vespre', que van ocupar els tres llocs del podi. A Espanya, el programa de cuina de La 1 va liderar el dia amb 2.852.000 espectadors i un 16,5% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Durant el futbol, l'emissió en obert més vista a Catalunya va ser l''APM?', que va aportar a TV3 299.000 espectadors i una quota de pantalla del 10,4%. L'espai de zàping va fer el resultat més baix de tota la temporada, però malgrat la competència de la Lliga de Campions va ser capaç de situar-se cinquè al rànquing diari. En canvi, el 'Zona Champions' que va oferir TV3 just després del matx va tenir un seguiment molt escàs: 120.000 espectadors i un 4,4% de quota –tot i que durant la primera mitja hora, en què es va oferir el resum del partit, va superar el 7%–. A això cal sumar-hi les 83.000 persones –3% de 'share'– que van seguir l'espai pel canal Esport3. En qualsevol cas, el programa de la televisió catalana va quedar per darrere no només de 'MasterChef', sinó també de les sèries 'B&b' –246.000 espectadors a Telecinco–, 'El mentalista' –245.000 a La Sexta– i 'CSI' –210.000 a Cuatro–, i sumant les xifres de TV3 i l'Esport3, va superar per poc 'Con el culo al aire', que va tenir 196.000 seguidors a Antena 3.

Cargando
No hay anuncios

De totes maneres, TV3 va tancar el dia com el canal més vist. Aquestes són les cadenes que van ocupar les deu primeres posicions:

  1. TV3: 12,3%
  2. Telecinco: 10,9%
  3. Antena 3: 8,9%
  4. La 1: 7,8%
  5. La Sexta: 6,8%
  6. Cuatro: 5,6%
  7. 8TV: 4,3%
  8. Nova: 2,9%
  9. Neox: 2,5%
  10. FDF: 2,4%