Audiències
Mèdia10/04/2014

El retorn de 'MasterChef' lidera el 'prime time'

L''APM?' s'imposa durant el Barça però obté el resultat més baix del curs

Ara

BarcelonaLa primera entrega de la segona temporada de 'MasterChef' va ser el programa líder del 'prime time' d'aquest dimecres a Catalunya, amb 364.000 espectadors i un 14,4% de quota de pantalla a Espanya. El programa, que va arrencar just quan s'acabava l'Atlètic de Madrid-Barça de la Lliga de Campions, es va situar al quart lloc del rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies migdia', 'La Riera' i el 'Telenotícies vespre', que van ocupar els tres llocs del podi. A Espanya, el programa de cuina de La 1 va liderar el dia amb 2.852.000 espectadors i un 16,5% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter L'hora dels introvertitsTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Durant el futbol, l'emissió en obert més vista a Catalunya va ser l''APM?', que va aportar a TV3 299.000 espectadors i una quota de pantalla del 10,4%. L'espai de zàping va fer el resultat més baix de tota la temporada, però malgrat la competència de la Lliga de Campions va ser capaç de situar-se cinquè al rànquing diari. En canvi, el 'Zona Champions' que va oferir TV3 just després del matx va tenir un seguiment molt escàs: 120.000 espectadors i un 4,4% de quota –tot i que durant la primera mitja hora, en què es va oferir el resum del partit, va superar el 7%–. A això cal sumar-hi les 83.000 persones –3% de 'share'– que van seguir l'espai pel canal Esport3. En qualsevol cas, el programa de la televisió catalana va quedar per darrere no només de 'MasterChef', sinó també de les sèries 'B&b' –246.000 espectadors a Telecinco–, 'El mentalista' –245.000 a La Sexta– i 'CSI' –210.000 a Cuatro–, i sumant les xifres de TV3 i l'Esport3, va superar per poc 'Con el culo al aire', que va tenir 196.000 seguidors a Antena 3.

Cargando
No hay anuncios

De totes maneres, TV3 va tancar el dia com el canal més vist. Aquestes són les cadenes que van ocupar les deu primeres posicions:

  1. TV3: 12,3%
  2. Telecinco: 10,9%
  3. Antena 3: 8,9%
  4. La 1: 7,8%
  5. La Sexta: 6,8%
  6. Cuatro: 5,6%
  7. 8TV: 4,3%
  8. Nova: 2,9%
  9. Neox: 2,5%
  10. FDF: 2,4%