Audiències
Mèdia02/05/2014

'Polònia' lidera el dia amb la tercera millor dada de la temporada

'.Cat' perd 250.000 espectadors i deixa escapar el domini de la franja

Ara
i Ara

Barcelona'Polònia' va ser el programa més vist d'aquest dijous, i malgrat emetre's enmig d'un pont –un mal moment per a les audiències, ja que moltes persones són fora de casa– va aconseguir el tercer resultat més alt de la temporada, amb 703.000 espectadors i un 22,2% de quota de pantalla. La xifra supera fins i tot la de la setmana passada, en què l'espai d'humor va estrenar el nou horari de les 21.55 i va experimentar un creixement d'audiència notable. De fet, només l'estrena de la temporada, el 12 de setembre, i l'especial sobre la consulta, el 19 de desembre, van aconseguir més bones dades que l'emissió d'aquesta setmana.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

En canvi, la segona entrega del '.Cat' es va quedar molt lluny de les xifres de l'estrena, i dels 582.000 espectadors que van veure el primer programa –que va incloure una entrevista a Artur Mas– ha passat a 326.000 en aquesta segona setmana, 256.000 menys. Això va deixar l'espai que presenta Ariadna Oltra amb un 11,3% de 'share' al sisè lloc del rànquing diari, però no li va permetre liderar la seva franja, tot i que de fet cap de les opcions de la segona part del 'prime time' va aconseguir destacar. 'El jefe infiltrado', a La Sexta; 'Intelligence', a Telecinco, i la pel·lícula 'La jungla 2', a Antena 3, són algunes de les propostes amb què va haver de competir el '.Cat', i totes van liderar durant alguns minuts però no van aconseguir consolidar-se en la primera posició.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa al partit de l'Europa League entre el València i el Sevilla, va ser la quarta emissió més vista del dia i va aportar a Cuatro 434.000 espectadors i un 14,4% de quota mitjana. Durant els minuts finals, en què va superar de llarg el mig milió de seguidors, va arribar a ser l'opció més vista.

En el rànquing de cadenes, Antena 3 va ocupar la primera posició gràcies sobretot al cinema de la tarda. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

Cargando
No hay anuncios
  1. Antena 3: 11,2%
  2. TV3: 10,7%
  3. La 1: 8,4%
  4. Cuatro: 7,7%
  5. Telecinco: 7,6%
  6. La Sexta: 6,0%
  7. FDF: 3,4%
  8. Nova: 3,4%
  9. 8TV: 2,6%
  10. Neox: 2,5%