Mèdia25/09/2014

El piromusical de la Mercè lidera el dia amb 870.000 seguidors

Gran estrena de '300', segona emissió més vista de la jornada amb més de 600.000 espectadors

TV3 va dominar amb contundència el rànquing d'audiència d'aquest dimecres. El Piromusical de la Mercè va ser l'emissió més vista del dia, amb una mitjana de 870.000 espectadors i un 26,3% de quota de pantalla, una xifra que supera en gairebé 240.000 persones la de l'any passat i que millora lleugerament també la del 2012, malgrat que l'espectacle va coincidir amb la disputa d'un partit del Barça –que només es podia seguir per televisió a través de canals de pagament.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Un cop acabat l'acte que tancava les festes de la Mercè i la celebració del Tricentenari, TV3 es va mantenir per davant de totes les altres cadenes amb l'estrena de '300'. El programa de divulgació històrica que presenta Antoni Tortajada va ocupar el segon lloc del rànquing diari, amb 618.000 seguidors i un 20,3% de 'share'. La segona opció de la franja va ser el concurs de talents de Telecinco 'Pequeños gigantes', que va quedar molt lluny del lideratge, amb 356.000 espectadors i una quota del 17,6%. Això sí, aquest format va millorar en relació amb els 335.000 seguidors que havia obtingut la setmana passada.

Cargando
No hay anuncios

En qualsevol cas, 'Pequeños gigantes' no va passar del setè lloc del rànquing, ja que les sis primeres places van quedar en mans de TV3. Per darrere del piromusical i de '300' es van situar el 'Telenotícies vespre' i el 'Telenotícies migdia', seguits de 'La Riera' i el 'Telenotícies comarques'.