Mèdia07/08/2017

Netflix compra l'editorial de còmics Millarworld

Es tracta de la primera adquisició de la plataforma de vídeo per 'streamig' des de la seva fundació

Ara
i Ara

BarcelonaLa plataforma Netflix ha arribat a un acord per adquirir l'editorial de còmics Millarworld. Es tracta del segell fundat per Mark Millar, creador d'historietes com 'Kick-Ass', 'Kingsman' o 'Wanted', totes tres adaptades posteriorment al cinema. Aquesta operació suposa la primera compra que fa la companyia des de la seva fundació, l'any 1997.

Inscriu-te a la newsletter La carrera per ser la millor sèrie de l'anyTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Gràcies a aquest moviment, el servei de distribució de pel·lícules i sèries 'online' comptarà amb la seva pròpia editorial de còmics i podrà utilitzar els personatges de Millarworld en les seves produccions de ficció. De fet, el catàleg de sèries de la plataforma compta amb una important presència de superherois provinents del món del còmic, com 'Jessica Jones', 'Iron Fist' o 'Luke Cage'. "Com a creador i reinventor d'algunes historietes memorables, Mark Millar és el més proper a un Stan Lee modern", ha declarat el director de continguts de Netflix, Ted Sarandos, un cop s'ha anunciat l'acord, del qual no s'han donat a conèixer els detalls econòmics.

Cargando
No hay anuncios

"M'agrada molt el que fa Netflix i m'emocionen els seus plans. Netflix és el futur i Millarworld no podria tenir una casa millor", ha afegit Mark Millar.