Neix ‘Man on the Moon’, la nova revista masculina de Spainmedia
S'editarà també en anglès, perquè vol arribar a les principals ciutats d'Europa i d'Amèrica
BarcelonaUna nova revista masculina és al mercat. Es tracta de 'Man on the Moon', una publicació dedicada als somnis dels homes, tal com expliquen ells mateixos. Es tracta d'una nova proposta de Spainmedia, que recentment va treure al mercat la publicació 'T Magazine' i fa tres anys la gastronòmica 'Tapas'.
Segons ha explicat el seu editor i director, Andrés Rodríguez, la “missió” és esbrinar “com és l’home del segle XXI, amb la seva falta de memòria, les seves il·lusions, els seus entrebancs i els seus mites”. “Parlarem d’aquest home que s’oblida que és mortal, que està destruint el planeta, que ho vol comprar tot i que quan ja ho té deixa de desitjar-ho”, assenyala.
La revista tindrà un tiratge de 70.000 exemplars en espanyol i 25.000 en anglès, perquè està previst que es vengui a Espanya però també a les principals ciutats d’Amèrica i d’Europa. “Actualment, a les revistes d’alta gamma, el paper viu un auge que serà encara més gran, és només qüestió de temps”, apunta Rodríguez, que considera el paper com “el nou luxe”.