Mèdia19/08/2015

NBC Universal inverteix 200 milions de dòlars a Buzzfeed

La plataforma té més de 200 milions de visitants únics mensuals

Ara
i Ara

BarcelonaLa companyia nord-americana de mitjans de comunicació NBC Universal ha invertit 200 milions de dòlars a l'agregador de notícies Buzzfeed. Segons informa 'The New York Times', les dues empreses van confirmar l'operació aquest dimarts i preveuen explorar aliances estratègiques entre els diferents mitjans i plataformes. "És un moment apassionant per a la indústria dels mitjans de comunicació. Les plataformes socials, mòbils, digitals i 'broadcast' estan convergint per crear noves oportunitats", afirma el fundador i CEO de Buzzfeed, Jonah Peretti, que es mostra satisfet de l'acord perquè "permetrà combinar les respectives fortaleses per construir el futur de les notícies i l'entreteniment".

Inscriu-te a la newsletter Sèries refugiTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Buzzfeed té actualment més de 200 milions de visitants únics 1.500 visualitzacions de vídeos mensuals. "És una empresa que harmonitza la tecnologia, la informació i les habilitats de redacció per crear i compartir de forma innovadora", subratlla el CEO de NBC Universal, Steve Burke. El CEO de la companyia també va lloar la capacitat de Buzzfeed per "arribar a una audiència fidel i demostrar que són un dels jugadors més populars, creatius i influents del moment".