campanyes publicitàries
'El sexe no és un accident': campanya de la MTV per l'ús del preservatiu
En format de còmic, la campanya publicitària presenta tres escenes iròniques d'adolescents practicant sexe 'accidentalment', i vol promoure el sexe segur entre els joves
31/03/2011
1 min
BarcelonaUna sèrie de tres historietes presentades com un còmic és el format que ha escollit la cadena de televisió americana MTV per a la seva nova campanya social. "Sex is no accident" (El sexe no és un accident) és l'eslògan de la campanya, que vol conscienciar els més joves sobre la necessitat de preveure sempre l'ús del preservatiu en les seves relacions sexuals.
L'enginyosa campanya ha estat ideada per l'agència publicitària alemanya Grey Worldwide per al canal MTV a Suïssa.
Segons el blog informatiu Adfreak, la idea de la campanya podria haver sigut agafada dels fòrums juvenils, on els joves discuteixen sobre qüestions relacionades amb el sexe, com ara si una persona pot tenir o no relacions sexuals accidentals.