Mèdia04/06/2019

Movistar llança Lite, el seu Netflix per a no clients

La plataforma, disponible a partir de demà, la poden fer servir persones que no tenen contractat Movistar

Alejandra Palés
i Alejandra Palés

BarcelonaFins fa poc els usuaris que volien accedir als continguts de Movistar+ havien d'optar per contractar també els serveis de telefonia. A partir de demà, ja no farà falta passar per aquest peatge, ja que la companyia llança al mercat Lite, una nova plataforma que tindrà un funcionament similar al de Netflix: és a dir, no caldrà ser client de Movistar –es pot contractar encara que es tingui un altre operador de telefonia– i tindrà un preu mensual de 8 euros que permetrà la reproducció en dues pantalles simultànies. La companyia ha presentat la seva nova aventura avui en una roda de premsa en la qual hi havia algunes de les cares més conegudes de la plataforma, com Andreu Buenafuente, David Broncano o Patricia Conde.

Inscriu-te a la newsletter Sèries que t'abracenTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Segons ha explicat el president de Movistar+, Sergio Oslé, les persones que optin per aquest servei tindran accés als continguts originals propis i de tercers que s'ofereixen a #0, Movistar+ Series i Movistar Seriesmania. A més, també tindran accés al catàleg de sèries, pel·lícules i documentals que es pot veure a través de Movistar+. "El criteri de selecció ha sigut una mica eclèctic", ha explicat Oslé, que ha destacat la "potent" oferta de ficció de què disposen. "Hi haurà 4.600 episodis disponibles sota demanda amb la millor ficció internacional amb Movistar Series, Movistar Seriesmania, TNT, Fox, AMC i Comedy Central. Totes les que comprem i són exclusives de Movistar hi seran, a més de la joia de la corona, que és la nostra producció original", ha rematat. D'aquesta manera, els usuaris podran accedir a títols com 'The good fight', 'Joc de trons' o 'Fear the walking dead', però també a sèries pròpies com 'Arde Madrid', 'El embarcadero' o 'Mira lo que has hecho'.

Cargando
No hay anuncios

Pel que fa als esports, els subscriptors de Movistar+ Lite podran accedir als continguts que s'emeten a través del canal #Vamos: dos partits de la NBA, dos partits de la Lliga Iberdrola, la Women's Champions League, el millor partit de la Lliga Endesa, un partit de la Ligue 1 francesa, un partit de la Serie A italiana i les 500 d'Indianapolis. Per tant, en queden exclosos els partits de la Lliga Santander i de la Champions, als quals només es podrà accedir amb el servei de Movistar Fusión, que obliga l'usuari a ser client de la telefònica.

Cargando
No hay anuncios

Sergio Oslé ha destacat que el nou projecte és una "aplicació per a tothom" i per a la qual no cal tenir descodificador. "És per a tots tipus de dispositius", ha assegurat. Així, la nova plataforma es podrà utilitzar en ordinadors i portàtils, Smart TV, iPhone, iPad i dispositius Android, i aviat també estarà disponible a Apple TV i Chromecast. "El que serà un canvi és que estarà disponible per a qualsevol operador, no has de ser client de Movistar. Volem que arribi a tothom i de la manera més senzilla", ha afirmat el directiu. La companyia ha detallat que un cop contractat hi haurà un mes de prova gratuït i no hi haurà requisits de permanència.

Les funcionalitats

Segons ha detallat Oslé a la roda de premsa, Movistar+ Lite té la mateixa interfície que Movistar+ i incorporarà les mateixes funcionalitats que el servei mare: vídeo sota demanda, canals en directe, versió original i accessibilitat per a persones amb discapacitat visual o auditiva. A més, la companyia assegura que aviat també estaran disponibles les funcions de gravació i el retrocés als últims set dies.

Cargando
No hay anuncios

També han puntualitzat que el contracte de Movistar+ Lite inclou una línia mòbil de contracte de trucades a 0 cèntims el minut, però que no estarà activada i només es podrà utilitzar si es demana a una botiga Movistar.

Sobre l'elecció del nom de la plataforma, Oslé ha assegurat que buscaven "una marca que tingués un cert nivell de notorietat, alguna cosa coneguda, i que cridés l'atenció del nostre 'target', més jove i desenfadat". El directiu ha apuntat que, actualment, el 97% del consum de les seves sèries ja es sota demanda, mentre que el consum de programes d'entreteniment supera el 60%.